کد خبر: ۱۱۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶

جورچین زاگرس نشینان پایتخت در گام آخر/استاندار فارس معاون وزیر کشور خواهد شد؟

حرف حدیث ها مبنی بر رفتن افشانی جریان اصلاحات استان را نیز به تکاپو انداخته است. هر کدام از طیف های سیاسی نزدیک به دولت در تلاشند تا گزینه خود را به وزارت کشور معرفی کنند.
جورچین زاگرس نشینان پایتخت در گام آخر/افشانی معاون وزیر کشور خواهد شد؟
به گزارش شیرازه، روزی که نام سید محمد علی افشانی استاندار فعلی فارس در کنار سایر گزینه های پیشنهادی تصدی شهرداری تهران مطرح شد، گمانه زنی ها در مورد رفتن وی از استان فارس قوت گرفت.

به نظر می رسد زاگرس نشینان پایتخت با مدیریت تاجگردون نماینده اصلاح طلب گچساران که با افشانی دوستی صمیمی و از بستگان معاون برنامه ریزی استاندار فارس به شمار می رود پازلی تدارک دیده اند که نام افشانی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی شهرداری تهران مطرح شود تا بصورت غیر مستقیم به منتقدین استاندار فارس در استان و دولتمردان دوازدهم اعلام کنند که کارنامه محمد علی افشانی در فارس درخشان و حد او از استانداری فارس بالاتر است.

از طرفی رای اعتماد بالای وزیر کشور در مجلس که همواره طی چهار سال گذشته مورد انتقاد جریان اصلاحات بود حکایت از آن دارد که وی در دولت دوازدهم با نمایندگان مجلس به خصوص فراکسیون امید همراه تر خواهد بود.حال انتقاد نماینده های اصلاح طلب استان فارس از استاندار و رضایت نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد از ارتقا و یا جابجایی افشانی بی تاثیر در تصمیم رحمانی فضلی برای جابجایی استاندار فارس نخواهد بود. 

شنیده ها حاکی از آن است سید محمد علی افشانی هفته آینده به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور معارفه خواهد شد. در این صورت رسانه های پایتخت با جورچینی که تعریف شده است انتصاب افشانی را در قامت یک مرد عمرانی در وزارت کشور منعکس خواهند کرد.

حرف حدیث ها مبنی بر رفتن افشانی جریان اصلاحات استان را نیز به تکاپو انداخته است. هر کدام از طیف های سیاسی نزدیک به دولت در تلاشند تا گزینه خود را به وزارت کشور معرفی کنند.

گفته می شود احد جمالی معاون استاندار قم و حیدر اسکندرپور فرماندار اسبق شیراز از گزینه های مطرح تصدی استانداری فارس هستند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غفار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
0
حاج احد انقلابی علیه نظام ستم شاهی، یادگار هشت سال دفاع مقدس و مرد غیرتمند فارس بهترین گزینه هست . البته در این بین فرصت طلبان دست از تخریب برنخواهند داشت .