کد خبر: ۱۱۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
با هدف فرهنگ سازی مصرف و چرخش چرخ اقتصاد؛

کمپین حمایت از کالای ایرانی در مرودشت راه اندازی شد

حسین کشتکار گفت: در راستای تبیین ابعاد مذکور و تحقق شعار سال، آتش به اختیار ورود کرده و اولین کمپین حمایت از کالای ایرانی را در مرودشت راه‌اندازی کردیم.

به گزارش شیرازه، رضا مردانهفرهنگ سازی مصرف و چرخش چرخ اقتصاد مدیرمسوول سایت خبری مرودشت نا در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه بیکاری جوانان و نچرخیدن چرخ‌های تولید است اما علاوه بر سیاست‌های دولت، رفتار شهروندان نیز در رونق گرفتن تولید مؤثر است.

مردانه بیان داشت: خرید کالای ایرانی درواقع حمایت از کارگر، سرمایه‌گذار و تولیدکننده ایرانی است و با توجه به اینکه امروزه فخرفروشی با استفاده از برندهای خارجی در گوشه و کنار جامعه شدت گرفته است، حمایت از کالای ایرانی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

خبرنگار خبرگزاری فارس تأکید کرد: امروزه اکثریت قریب به‌اتفاق خانواده‌ها با مشکل بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با توجه به اینکه این مشکلات برای مردم ملموس است، تبیین ابعاد مختلف حمایت از کار و تولید ایرانی در اقناع‌سازی خانواده‌ها می‌تواند جامعه ایرانی را از زیر یوغ برندهای خارجی برهاند.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: در راستای تبیین ابعاد مذکور و تحقق شعار سال، آتش به اختیار ورود کرده و اولین کمپین حمایت از کالای ایرانی را در مرودشت راه‌اندازی کردیم.

ایده پرداز کمپین حمایت از کالای ایرانی گفت: با راه‌اندازی نمایشگاه لوازم‌التحریر «ایران نوشت» در مرودشت، کمپین حمایت از کالای ایرانی با شعار «خرید یک کالای ایرانی برابر است با اشتغال جوانانمان» به‌طور هم‌زمان در فضای مجازی و فضای حقیقی شکل گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند در دفتر یادبود نمایشگاه بابیان دل نوشته‌های خود، از خرید کالای ایرانی حمایت کنند.

وی در خصوص فعالیت کمپین در فضای مجازی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال کمپین حمایت خود را از این طرح اعلام کنند.

حسین کشت کار دیگر ایده پرداز کمپین حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: تحقق شعار خرید کالای ایرانی جز با حرکاتی از جنس آتش به اختیار نیست.

مسئول مجمع شمیم کوی ولایت افزود: باوجود هجمه‌های تولیدکنندگان چینی و دلالان بازار لوازم چینی به بازار ایران، تنها دو عامل است که می‌تواند جلوی این روند را بگیرد یکی فروشندگان تولیدات ایرانی به بازار ارائه کنند و دیگر این‌که خرید مردم بسیار مهم است و مردم باید اجناس ایرانی خرید کنند.

مدیر نمایشگاه ایران نوشت در خصوص راه‌اندازی این نمایشگاه گفت: در بحث عرضه به بازار مجمع شمیم کوی ولایت با همکاری بسیج دانش‌آموزی مرودشت، بسیج بازاریان و اصناف مرودشت و سایت خبری مرودشت نا با حرکتی آتش به اختیار گونه اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه ایران نوشت در ورودی پارک انقلاب شهر مرودشت نموده و در کنار نمایشگاه‌ها کمپین‌های حمایت از خرید کالای ایرانی را نیز راه‌اندازی کرد ه است.

کشتکار افزود: نمایشگاه ایران نوشت مرودشت با تخفیف ویژه، اجناسی باکیفیت بالا عرضه نموده و امیدواریم توانسته باشیم گوشه‌ای از این فرهنگ خرید کالای ایرانی را ترویج داده باشیم.

منبع:  موج ما

نظرات بینندگان