کد خبر: ۱۱۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور خبر داد:

قطع عضو و قطع نخاع 4 دانش‌آموز در حادثه واژگونی اتوبوس

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از قطع عضو، قطع نخاع و عمل جراحی 9 نفر از دانش آموزان هرمزگانی در حادثه محور داراب- بندرعباس خبر داد.
به گزارش شیرازه، معاون عملیات سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با آنا در مورد آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر از استان هرمزگان اظهار کرد: به طور کلی 34 مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسن (ع) داراب و 5 مصدوم توسط اورژانس هوایی به شیراز انتقال یافتند که خوشبختانه وضعیت بالینی همه مصدومان مساعد و در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند.

وی افزود: متاسفانه دو نفر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان‌ داراب یکی از اندام‌های خود را از دست دادند به طوری که یکی از مصدومان اندام فوقانی و دیگری اندام تحتانی خود را از دست داده و دچار قطع عضو شده است.

نوری ادامه داد: براساس آخرین گزارش‌ها 2 نفر از دانش آموزان مصدوم دچار قطع نخاع شدند و 5 نفر دیگر از مصدومان نیز هم اکنون در اتاق عمل تحت عمل جراحی هستند.

وی یاد آور شد: همچنین یک مصدوم معصومه محمودی زاده 14 ساله درمان و ترخیص شد، سایر مصدومین در بیمارستان تحت نظر هستند.

نوری در مورد آمار متناقض هر یک از دستگاه‌‌ها در مورد تعداد کشته‌شدگان این حادثه نیز گفت: با توجه به اینکه اجساد برخی از افراد به شدت آسیب دیده بود امکان شناسایی نداشت به همین دلیل براساس آخرین گزارش‌ها پزشکی قانونی مرگ 9 نفر را تایید کرده است.

نظرات بینندگان