کد خبر: ۱۱۳۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

افشانی فارس را ترک خواهد کرد/لابی چهره های سیاسی برای تصدی کرسی مدیریت ارشد استان

قرار است که هادی پژوهش معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس تا مشخص شدن استاندار به عنوان سرپرست استانداری فارس معرفی شود.وی هم اکنون در سفر حج به سر می برد.
افشانی فارس را ترک خواهد کرد/لابی احزاب سیاسی برای تصدی کرسی مدیریت ارشد استان
به گزارش شیرازه، طی یک هفته اخیر خبر تغییر استاندار فارس در رسانه ها،شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی استان فارسی ها بدون اینکه هیچ منبعی رسمی آنرا تایید کند دست به دست می شد تا اینکه نماینده مردم جهرم اعلام کرد که تغییر سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس قطعی شده و در حال حاضر نیز وزارت کشور به دنبال نیروی جایگزین است.

گفته می شود حکم افشانی به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از رحمانی فضلی صادر شده است.

محمدعلی افشانی  24 تیر 1394 با وجود مخالفت های مجمع نمایندگان فارس رسماً استاندار فارس شد.

همچنین قرار است که هادی پژوهش معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس تا مشخص شدن استاندار به عنوان سرپرست استانداری فارس معرفی شود.وی هم اکنون در سفر حج به سر می برد.

احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم و حیدر اسکندرپور فرماندار اسبق شیراز گزینه های مطرح تصدی استاندری فارس هستند.

کانال خبری تحلیلی منتقد نیز در این باره نوشت:«در صورت اعلام موافقت جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، احد جمالی به عنوان استاندار آینده فارس منصوب خواهد شد.بر پایه این گزارش، هم اکنون جهانگیری به دلیل رایزنی برخی سران جریان اصلاحات، با انتصاب جمالی و معرفی وی در هیئت دولت مخالفت کرده و از استانداری حیدر اسکندرپور فرماندار سابق شیراز که یکی از دو گزینه جدی شهرداری شیراز نیز بود حمایت می‌کند.همچنین به گفته این منبع آگاه، در صورتی که هیئت چهار نفره انتصاب استانداران (متشکل از جهانگیری، رحمانی فضلی، واعظی و امیری) درخصوص استاندار آینده فارس بر روی انتصاب یک گزینه بومی (نظیر جمالی و یا اسکندرپور) به تفاهم نرسند احتمال انتصاب محمود زمانی قمی استاندار کنونی اراک به این سمت وجود دارد»

گفته می شود که تلاش هایی نیز از سوی یکی از معاونان استاندار فارس برای تصدی کرسی مدیریت ارشد استان در حال انجام است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
0
اولا هیچ کس این کانال را به رسمیت نمیشناسه «کانال خبری تحلیلی منتقد» اگر خودتون خودتون رو تحویل بگیرد
کسی شما را با این کار رسانه ای ضعیفتون تحویل نمیگیره