کد خبر: ۱۱۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

بازارچه عرضه محصولات صنایع‌دستی در فیروزآباد راه اندازی می شود

فرماندار فیروزآباد از راه‌اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات صنایع‌دستی، خانگی در شهرستان فیروزآباد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شیرازه، ابراهیم استوار میمندی در مراسم بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان فیروزآباد که در حوزه فنی و حرفه‌ای خواهران با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند کمک بسیار بزرگی به تولید و اشتغال کند سازمان آموزش فی و حرفه‌ای است.


 وی افزود: تأسیس بازارچه عرضه محصولات صنایع‌دستی، حرفه‌ای و خانگی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی بود که در یکی دو سال اخیر پیگیری آن صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.


فرماندار فیروزآباد بابیان اینکه بازارچه عرضه محصولات صنایع‌دستی که قرار است همه‌روزه فعال باشد در آینده نزدیک افتتاح می‌شود، ادامه داد: درصورتی‌که این بازارچه راه‌اندازی شود محصولات کمیته امداد، صنایع‌دستی و گردشگری، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی در آن عرضه می‌شود.


وی بیان داشت: نمایشگاهی که در مرکز فنی و حرفه‌ای مشاهده می‌شود با اجناسی که دارای تنوع بالا، قیمت کم و کیفیت مطلوب هستند می‌تواند موجب تقویت اقتصاد و اشتغال شهرستان شود.


نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد ابراز داشت: نبود مکان برای معرفی محصولات صنایع تولیدی در شهرستان نشان از ضعف اقتصادی بوده که این امر به جد پیگیری شده و در چند مدت آینده مرتفع خواهد شد.


استوار میمندی با اشاره به اشتغال جوانان و ضریب بیکاری در سطح کشور گفت: بحث اشتغال و بیکاری جوانان در سطح کشور به‌گونه‌ای شدت پیداکرده که به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه دولت و مجلس مطرح‌ شده است.


وی در پایان ابراز داشت: بیکاری جوانان را باید با آموزش، مهارت و حمایت آنان در عرصه تولید از بین برد و این امر با اتحاد، همدلی، همراهی و هماهنگی تمام مسئولان محقق می‌شود.



منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان