کد خبر: ۱۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

دادستان جدیدسپیدان معرفی شد

باحضور رئیس کل دادگستری استان فارس، فرماندار و امام جمعه سپیدان،مسئولان شهرستان ومردم ولایتمدار سپیدان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.
به گزارش شیرازه، مراسم تودیع ومعارفه دادستان شهرستان سپیدان با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس فرماندار؛ امام جمعه وبرخی از مسئولان محلی ، واقشار مختلف مردم درمسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.

 در این مراسم شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان اظهار داشت:ما بعنوان اشرف مخلوقات رسالتی برعهده داریم که آن رسالت منتهی به الله می شود که می بایست در این راستا حرکت کنیم و افرادی که در این راستا سبقت می گیرند قطعا در حریم حق قرار دارند زیرا قضاوت کننده اصلی مردم و قضاوت کننده نهایی خداوند حکیم خواهد بود.

زارع خفری با بیان اینکه دنیا فانی و گذرا می باشد، تصریح کرد:ما در این دنیا ماندنی نیستیم چه برسد به پست و مسئولیت که عمر آن سی سال بیشتر نیست.

فرماندار سپیدان از زحمات ابراهیم نوشادی دادستان پیشین این شهرستان تقدیر وتشکر کرو واذعان داشت:آقای نوشادی در اموراتی که به وی مربوط می شد بسیجی و جهادی ورود می کرد و خارج او وقت اداری بازدیدهای میدانی از شهرستان داشت که آرزوی توفیق ، صحت وعزت را برای ایشان در مسئولیت های بعدی و همچنین برای آقای محمودی که از قضات باتجربه وخوب هستند نیز آرزوی توفیق روز افزون را دارم.

زارع خفری در پایان از فیلوندی کشکولی رئیس دادگستری شهرستان به جهت هماهنگی و همراهی در راستای اهداف دولت ونظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر وتشکر کرد.

در ادامه امام جمعه شهرستان سپیدان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت:عید قربان تا غدیر شناسنامه و تعریف واقعی اسلام است به گونه ای که تبلور واقعی اسلام ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور تودیع و معارفه رامنطبق با فطرت انسان و لازمه جهان دانست و افزود:تودیع ومعارفه باعث پویایی خواهد شد و آقای نوشادی در مدت خدمت به خوبی کار کرده است.

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه رضایت مردم و خدمت به مردم از وظایفی است که باید به آن پایبند باشیم ، تصریح کرد:امیدواریم با وحدت رویه سه قوه بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

القاصی مهر رئیس دادگستری استان فارس تکریم ارباب رجوع و بررسی مشکلات مردم را از وظایف و ماموریت های سازمانی دستگاه قضایی برشمرد وافزود:دستگاه های قضایی بیشترین مراجعه کننده را دارند و مرجعی است، که برای این تعریف شده است که مردم بتوانند به راحتی دادخواهی کنند البته پاسخگویی به خواسته های مردم و اجرای عدالت مهمترین وظیفه دستگاه های قضایی است.

القاصی مهر حضور عوامل دستگاه قضایی استان را در شهرستان را موجب تسریع در روند رسیدگی به خواسته های مردم دانست وافزود:آنچه برای ما مهم است مسئله اعتماد و اطمینان مردم است زیرا اعتقاد مابراین است اعتماد و اطمینان مردم سرمایه این نظام است و این نظام متعلق به مردم است.

رئیس دادگستری استان فارس مردم سپیدان را مردمی انقلابی و متدین معرفی کردو تصریح کرد:معمولا مولفه های ناامنی به نوع خاص در شهرستان سپیدان نداریم ولی این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسب و به لحاظ وجود تفرجگاه های موجود در این منطقه، نیازمند این است که مسئله امنیت شهروندان در بعد اخلاقی ، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در پایان این مراسم سید عبدی محمودی به عنوان دادستان جدید شهرستان سپیدان معرفی و از زحمات آقای ابراهیم نوشادی دادستان پیشین قدردانی شد

منبع: سپیدان
نظرات بینندگان