کد خبر: ۱۱۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز خبرداد؛

استهبان قهرمان سومین دوره مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز از قهرمانی تیم استهبان در سومین دوره مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته دولت به میزبانی نی ریز خبرداد.

به گزارش شیرازه، علیرضا ذکایی مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز درگفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: سومین دوره مسابقات والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته دولت به میزبانی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نی ریز با حضور 17 تیم در نی ریز برگزار شد.

ذکایی در ادامه بیان داشت: این مسابقات با حضور 17 تیم از شهرستان های استان فارس و در سه گروه 4 تیمی و یک گروه 5 تیمی برگزار شد.

وی افزود: تیم نی ریز در گروه اول با تیم های اقلید، اورژانس شیراز، پاسارگاد همگروه بود که با سه باخت در همان مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفت.



مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز اظهار داشت: تیم های داراب ، خرم بید، استهبان و مرودشت در گروه دو، آباده ، فیروزآباد ، ارسنجان و سروستان در گروه سه و تیم های سپیدان ، کازرون، بیضاء ،کانون بازنشستگان  و زرین دشت در گروه چهارم این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

علیرضا ذکایی خاظر نشان شد: پس از صعود تیم های برتر از گروها و برگزاری دور حذفی دو تیم سپیدان و پاسارگاد در مسابقه رده بندی در رقابت باهم تیم سپیدان موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابتها شد.

وی در خصوص دیدار پایانی بیان کرد: تیم استهبان در دیدار پایانی با شکست آباده موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقایتها شد.

ذکایی در ادامه گفت: حجت حیدری مسوول ورزش شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز مسوولیت برگزاری و هماهنگی این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

وی در پایان تصریح کرد: عمادی به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نی ریز حضور داشتند و از همکاری فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نی ریز کمال تشکر و قدردانی را بیان داشت.



منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: بهداشت ، نی ریز ، قهرمان
نظرات بینندگان