کد خبر: ۱۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
مدیر دارالقرآن وزارت دفاع:

فعالیت 15 مدرسه قرآنی زیر نظر وزارت دفاع

گلشادی گفت: ۱۵ مدرسه قرآن در نقاط مختلف کشور، ۱۶ مهدالرضای قرآنی ویژه خردسالان وزارت دفاع و همچنین ۱۰ مرکزآموش غیرحضوری قرآن کریم در سطح وزارت دفاع فعالیت دارند.

به گزارش شیرازه، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع امروز، دوشنبه ۱۳ شهریورماه درحاشیه افتتاحیه نخستین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح استان فارس و در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات درسال جاری در سه استان فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار میشود.

او با بیان اینکه فارس نخستین استان برگزارکننده این مسابقات است که در ایام دهه ولایت و امامت توفیق برگزاری آنرا کسب کرده است، گفت: این مسابقات اول آذرماه در اصفهان و در زمستان در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

گلشادی با تصریح اینکه این مسابقات در سالهای آینده به میزبانی سایر نیروهای مسلح ادامه خواهد یافت، گفت: این مسابقات در سال جاری در ۴ رشته قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ ۵ و ۱۰ جزء برگزار می شود.

مدیر دارالقرآن وزارت دفاع یادآور شد: علت اینکه این مسابقات در ۴ رشته برگزار شده، استعدادیابی و ظرفیت سنجی است که میان نیروهای مسلح انجام شده است اما به یاری خدا در سالهای آینده رشته های جدیدی به این مسابقات افزوده خواهند شد.

او گفت: مسابقات قرآن به جهت تعامل میان نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و معنوی نیروهای مسلح استان فارس، اصفهان و خراسان با ابتکار عمل وزارت دفاع برگزار شده است.

گلشادی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در سطح نیروهای مسلح به صورت سالیانه گفت: بنا برابلاغیه مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله در سطح کارکنان و خانواده های آنان مسابقات قرآن به طورجداگانه برگزار میشود.

مدیر دارالقرآن وزارت دفاع اظهار کرد: سی و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی و دهمین دوره بخش خواهران شاغل و اولین دوره همسران کارکنان در یک ماه گذشته به میزبانی سپاه پاسداران برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: مسابقات نیروهای مسلح بنا بر تدبیری که ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده است هر دو سال یک بار میان نیروهای مسلح در سطح کشور برگزار میشود.

گلشادی گفت: ۱۵ مدرسه قرآن در نقاط مختلف کشور، ۱۶ مهدالرضای قرآنی ویژه خردسالان وزارت دفاع و همچنین ۱۰ مرکزآموش غیرحضوری قرآن کریم در سطح وزارت دفاع فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان