کد خبر: ۱۱۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

بازدید معاون استاندار فارس از واحدهای صنعتی سپیدان

درراستای رفع موانع تولید رحمانی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس به همراه شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان از دو واحد تولیدی وصنعتی در سپیدان بازدید کرد.

به گزارش شیرازه، درراستای اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سپیدان ،رحمانی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس به همراه شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان، حسن پورمدیر کل حراست استانداری فارس، رضازاده قائم مقام سازمان صنعت معدن وتجارت فارس، زراعت پیشه مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز و جمعی از مدیران عضو کارگروه از دو واحد تولیدی و صنعتی ایوان آب و سپنتا بازدید کرد.

رحمانی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس در حاشیه این بازدید با اشاره به نامگذاری سال ۹۶اظهار داشت:با توجه به اینکه امسال سال اقتصادمقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری شده است ضرورت دارد ادارات و سازمان ها در خصوص رفع موانع تولید اهتمام جدی داشته باشند و از آنجایی که شهرستان سپیدان یکی از شهرستان های پیشگام در اجرای این سیاست بوده است دو کارگروه استانی وشهرستانی در خصوص رفع موانع تولید در این شهرستان تشکیل گردیده است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری فارس هدف از تشکیل این کارگروه ها را رفع مشکلات واحدهای صنعتی وتولیدی بیان کرد ودستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات دو واحد مذکور صادر کرد.

وی همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی جهت آشنایی با جدیدترین دستوالعمل ها و قوانین مالیاتی و بیمه ای را ضروری دانست.

در ادامه شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان ضمن ارئه گزارشی از وضعیت واحده های تولیدی و صنعتی در این شهرستان اظهار داشت:عدم همکاری مطلوب موسسات مالی و بانک ها از جمله بانک صنعت معدن وتجارت استان با واحدهای تولیدی وصنعتی مستقر در شهرستان وهمچنین درخواست دستگاه های خدمات رسان جهت دریافت مبالغ زیادی تحت عنوان حق انشعاب از سرمایه گذاران از مهمترین مشکلات پیش روی صنعتگران می باشد که انتظار میرود از طریق مقامات استانی مورد بررسی قرار گرفته شود.

گفتنی است واحد تولیدی وصنعتی ایوان آب تولید کننده آب معدنی است که در حال حاضر ۲۰نفر به طور مستقیم در این واحد صنعتی فعالیت می کنند و همچنین با بهره برداری از واحد تولیدی سپنتا در آینده نزدیک ،برای ۳۰۰نفراشتغال زایی خواهد شد.

منبع:  مارگون

برچسب ها: سپیدان ، استاندار ، صنعتی
نظرات بینندگان