کد خبر: ۱۱۳۸۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
نماینده مردم فارس در مجلس در گفتگو با شیرازه خبر داد؛

تبادار، همتی و اطاعت گزینه‌های مجمع نمایندگان برای استانداری فارس

کرم‌پور گفت: روز گذشته مجمع نمایندگان فارس جلسه‌ای در مجلس برگزار و از میان گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور سه نفر را انتخاب کردند.
تبادار، همتی و اطاعت گزینه‌های مجمع نمایندگان برای استانداری فارس
به گزارش شیرازه؛ با فرا رسیدن موسم تغییر مدیران در ابتدای دولت دوازدهم، چانه‌زنی گروه‌های سیاسی به اوج رسیده و اخبار ضد و نقیضی از استاندار آینده فارس به گوش می‌رسد.

کورش کرم پور، نماینده مردم فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند در گفتگو با شیرازه، گفت: روز گذشته مجمع نمایندگان فارس جلسه‌ای در مجلس برگزار و از میان گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور سه نفر را انتخاب کردند. گزینه‌های پیشنهاد داده شده کسانی هستند که در دولت اصلاحات و اعتدال دارای سمت مدیریت بوده و امتحان خود را پس داده اند.

کورش کرم پور افزود: از افرادی که نمایندگان بر آن‌ اجماع داشتند دو تن تجربه تکیه بر صندلی مدیریت ارشد استانداری را دارا هستند؛ اسماعیل تبادار در سه سال پایانی دولت اصلاحات استاندار بوشهر و فریدون همتی در دولت یازدهم در سمت استاندار قزوین قرار داشته‌ است. همچنین جواد اطاعت نماینده مردم داراب در دوره ششم مجلس شورای اسلامی سومین گزینه مطرح در این باره است.

کرم پور در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه مبنی بر انتشار اخبار غیررسمی بر احتمال انتخاب محمد ابراهیم انصاری لاری، استاندار اسبق فارس جهت سمت استانداری فارس در دولت دوازدهم، گفت: گزینه‌های پیشنهادی ما به وزارت کشور معرفی شده و اسم ایشان در میان گزینه‌ها مطرح نبوده است. اما احتمال هر انتخابی وجود دارد و تصمیم نهایی بر عهده وزارت کشور است. به هر حال اگر جناب انصاری لاری انتخاب شود نمایندگان استان فارس با احترام به دستور دولت نهایت همکاری را با وی خواهند داشت.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم فرد توانمندی که انگیزه و توانایی توسعه و پیشرفت فارس را دارد برای این پست انتخاب شود و با دغدغه برطرف کردن محرومیت‌های استان در راستای سیاست‌های کلی نظام حرکت کند‌.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دلسوخته استان فارس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
2
امیدواریم استاندار جدید فارس حلقه های صرفا سیاسی ودارای شایبه سیاسی را دور خود جمع نکند.کسانی که در پروژه رانتی قم اباد میلیاردها تومان املاک نجومی را بدست آوردند دارای صلاحیت در پستهای استان نیستند نه استاندار و نه معاونین ونه مدیران کل.از شیرازه و سایر رسانه ها مردم میخواهند لیست نجومی بگیران در پروژه قم اباد را زود منتشر نمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
1
تبادار بازهم يك لر غيرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
1
به شهرداری که... زدید استانداری هم روش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
0
اصلاح طلبچی ها خیلی
مظلومند ....... اسحاق جون