کد خبر: ۱۱۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

برگزاری مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز

روزجمعه 17 شهریور مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دانش آموزی آسیا(ASFF) در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمد جعفری در جلسه ستاد میزبانی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز اظهار داشت: روزجمعه 17 شهریورمجمع عمومی و انتخاباتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دانش آموزی آسیا(ASFF) در شیراز برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا با رقابت هفت تیم خارجی ودوتیم داخلی از17 الی 25 شهریورماه به میزبانی شیرازبرگزار می‌شود، گفت: در همین روز هم افتتاحیه مسابقات در مجموعه ورزشی بعثت آموزش وپرورش در شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دوگروه 5 و 4 تیمی از17 الی21 شهریور برگزار می‌شود ومرحله نیمه نهایی ونهایی نیز در روز های 23 و24 شهریور برگزار می شود افزود: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فارس، هندوستان، تایلند، اندونزی و کره جنوبی و در گروه دوم نیز این مسابقات تیم‌های مالزی، چین، سریلانکا و ایران حضور داشته و با هم به رقابت می‌پردازند.

جعفری همچنین افزود: قبل از برگزاری افتتاحیه دو مسابقه فوتبال بین تیم‌های هندوستان وتایلند وتیم‌های فارس واندونزی به ترتیب در ساعت‌های 14 و16  درمجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در روزشنبه18  شهریور نیز در مجموعه ورزشی بعثت ابتدا از ساعت 15 دیدار تیم‌های فارس وکره جنوبی و سپس در ساعت 17:15دیدار تیم‌های ایران ومالزی برگزار می‌شود.

جعفری همچنین گفت: در همین روز هم در مجموعه ورزشی حافظیه از ساعت 15 دیدار تیم‌های هندوستان واندونزی و سپس در ساعت 17:15 دیدار تیم‌های چین وسریلانکا برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در روزیکشنبه19 شهریور نیز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت 15 تیم های تایلند واندونزی وسپس درساعت 17:15 تیم‌های هندوستان و کره‌جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند.

جعفری گفت: در روز دوشنبه 20 شهریور نیز ابتدا از ساعت 15 در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس وهندوستان و سپس درساعت17:15 تیم های ایران و چین باهم مسابقه می‌دهند.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در مجموعه ورزشی حافظیه در همین روز هم ابتدا از ساعت 15 دیدار تیم‌های مالزی سریلانکا وسپس درساعت17:15رقابت تیم های تایلند کره جنوبی برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: در روز سهشنبه 21 شهریور نیز ابتدا از ساعت 15 درمجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس تایلند و سپس در ساعت 17:15 تیم‌های ایران وسریلانکا با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین خاطرنشان کرد: در همین روز در مجموعه ورزشی حافظیه نیز ابتدا از ساعت 15 تیم‌های کره جنوبی و اندونزی و سپس درساعت 17:15 نیز تیم‌های چین و مالزی با هم به رقابت می‌پردازند.


برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان