کد خبر: ۱۱۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶

تمدید اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی تا 22 شهریور/ حضور 60 هزار بیننده طی هفت شب

به میمنت ایام بابرکت عیدغدیر و استقبال بی نظیر شهروندان شیرازی و مردم هنر دوست استان فارس اکران نمایش بزرگ چند رسانه های فصل شیدایی تا چهارشنبه 22 شهریور ماه تمدید شد.
تمدید اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی تا 22 شهریور/ حضور 60 هزار بیننده طی هفت شب
به گزارش شیرازه، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: طی هفت شب اجرای این نمایش تا 16 شهریور بیش از 60 هزار نفر برای دیدن فصل شیدایی در محل اجرا مراجعه کرده اند که در نوع خود کم نظیر است.

سرهنگ پاسدارسعیدکوشکی بیان کرد: در این مدت تلاش شد تا با برنامه ریزی و بسیج امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مردم بتوانند به راحتی  برای مشاهده نمایش فصل شیدایی در محل حاضر شده و با نظم و انضباط قابل قبولی از این اثر هنری بهره مند شوند.

کوشکی اظهار داشت: طی بازدیدهای چند روز گذشته مسئولین و دست اندرکاران اجرایی بر آن شدیم تا اکران این اثر فاخر هنری که در ایام مبارک عید سعید غدیرخم روزهای پایانی خود را سپری می کند تا 22 شهریور تمدید شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس افزود: تمدید نمایش فصل شیدایی با حمایت رئیس سازمان هنری اوج، بسیج هنرمندان کشور و توجه ویژه فرماندهی سپاه فجر فارس به تصویب رسید که امیدواریم افرادی که تاکنون موفق به دیدن این نمایش نشده اند از فرصت باقی مانده استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی، دینی، قرآنی و تشکل های فرهنگی و هنری فعال در استان از جمله برنامه های جانبی نمایش فصل شیدایی است که به نوبه خود مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از مردم خواست با توجه به استقبال بی نظیر از این نمایش ، قبل از مراجعه به محل برگزاری ازطریق مراجعه به سایت:  www.irantic.com نسبت به تهیه بلیط رایگان اقدام نمایند تا به هنگام مراجعه دچار مشکل نشوند.

لازم به ذکر است نمایش بزرگ چند رسانه ای فصل شیدایی که از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور امام عصر(عج)  را به تصویر می کشد از 10 شهریور در اراضی جنب کارخانه سیمان واقع در بولوار امیر کبیر شیراز در حال اکران می باشد که با استقبال پرشور مردم فارس و شیراز مواجه گردیده است.

به گزارش شیرازه، سپاه فجر فارس، سازمان هنری اوج، مرکزهنرهای نمایشی انقلاب اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس و شهرداری شیراز در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی هنری در شیراز نقش آفرینی می کنند.
نظرات بینندگان