کد خبر: ۱۱۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
در نماز جمعه شهرستان های فارس مطرح شد؛

پشت پرده جنایات میانمار، رژیم صهیونیستی است/بدون شک یکی از پدیده ها و حماسه های بشریت حماسه غدیر است

ائمه جمعه شهرستانهای فارس با اشاره به نسل کشی در میانمار، این اقدامات را برگرفته از پشت پرده های رژیم صهیونیست دانستند و سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر را نشات گرفته از کینه ی آن ها نسبت به مسلمانان خواندند.

به گزارش شیرازه، ائمه جمعه شهرستانهای فارس با اشاره به نسل کشی در میانمار، این اقدامات را برگرفته از پشت پرده های رژیم صهیونیست دانستند و سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر را نشات گرفته از کینه ی آن ها نسبت به مسلمانان خواندند.

کمرنگ کردن کینه های دشمن گناهی نابخشوندی است

حجت الاسلام ملک نسب امام جمعه موقت شهرستان سپیدان درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سپیدان با توجه به  جمعه سیاه در روز هفدهم شهریور اظهار داشت:با کشتار مردم مظلوم وبی گناه در روز هفدهم شهریور در سال 57برگی سیاه در کارنامه افراد منحوس رژیم گذشته ثبت وکارنامه رزین ملت غیور وشهید پرور ایران درخشان تر شد وما امروز با تکیه برخون شهدا باید استواری وایستاگی خود را بازثابت کنیم واین انقلاب را به انقلاب اصلی آن یعنی حکومت صاحب الزمان (عج)ملحق خواهد شد .

امام جمعه موقت شهرستان سپیدان افزود : این برنامه بایددرحافظه تاریخی ملت ثبت وضبط شود وبرای نسلهای بعدی این انقلاب کم رنگ نشود چون اینها سندهای این انقلاب شکوهمند هستند که با خون هزاران انسانهای بی گناه بدست آمده است وفراموش نمودن وقایع انقلاب خطرهایی جدی برای ما رقم خواهد زد واین کمرنگ کردن برنامه های وتاریخ جامعه اسلامی راتهدید میکند کمرنگ کردن کینه های دشمن گناهی نابخشوندی است وبرخی درصدد کمرنگ جلوه دادن کارهای گذشته استکبار هستند واین دشمنی باید در صدر مطالبات مسئولین ومردم قرار بگیرد .

خطیب نماز جمعه سپیدان ضمن تشکر از زحمات چندین ساله امام جمعه شهرستان واعضاستاد غدیر در برپایی برنامه های غدیردر سنوات گذشته باید برنامه های این دهه واین روز بزرگ اظهار داشت عید غدیرباید پیش از پیش در بین مردم ومسئولان گرامی داشته شود اما متاسفانه حضور برخی از مسئولان در برنامه های غدیر در سطح شهرستان کمرنگ شده است واین باید رفع گردد وحضور مسئولان در کنار مردم در برنامه های فرهنگی ملموس باشد .

امام جمعه موقت شهرستان سپیدان عنوان داشت : حادثه 11 سپتامبر نوعی خدعه دشمنان بود که امروزه کارشناسان ومفسران ومستندسازان هرچه در عمق این مسئله بیشتر ورود پیداکرده وکاوش می کننددست خوداستکباری در آن حادثه وحادثه های تروریستی دنیا مشهود تر می شود واین ها برای درست نمودن خاورمیانه ای جدید با هدف برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند .

وی در ادامه افزود : امروز عده ای نسبت به کشتار مردم مظلوم وبی دفاع ومسلمان میانمار سکوت کرده اند که کشتار این انسانها در مرحله اول جانسوز است وسپس قلب انسان را به درد می آورد ما باید برای رهایی اینها ازدست مسکبران وظالمان دعاکرذده وکاری انجام دهیم.

 ملک نسب گفت : در دین مبین اسلام تعاون علاوه بر امورات سیاسی واجتماعی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است مسئله تعاون مانند سایر مسائل در جامعه به آنها نگاه نمی شود وبه نوعی عبادت محسوب می شود که تاثیرات این حرکت عظیم وخدایی درلایه هی مختلف جامعه احساس می شود وتاثیر گذاری ان برای جامعه بسیار می باشد .

امام جمعه موقت شهرستان سپیدان در خطبه نخست نماز جمعه مردم ونمازگزاران رابه رعایت تقوای الهی بر حفظ آن دعوت نمود وپیرامون  مسئله غدیر وعدالت  امامعلی (ع)مطالبی را بیان نمود .

در میانمار قتل عام انسانی در حال وقوع است اما هیچ کشوری صدایش در نمی آید

حجت الاسلام لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شیعیان خنج با اشاره به ولادت چندین امام معصوم در ماه ذی الحجه و تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع) که در هفته آینده می باشد، گفت: ایمه بزرگوار تمام تلاش خود را می کردند که مشکلات دیگران حل شود و همواره به فکر مردم بودند.

وی در ادامه به کشتار مسلمانان در میانمار اشاره کرد و گفت: در این کشور قتل عام انسانی در حال وقوع است اما هیچ کشوری صدایش در نمی آید. مردم را زنده زنده دارند در آتش می سوزانند اما چون این مردم مسلمان هستند، نه از سازمان ملل و نه کشورهای دیگر که ادعای حقوق بشری دارند، هیچ صدایی درنمی آید.

لطفی این واقعه را به شدت محکوم کرد.

وی به هفته دولت نیز که سپری شد اشاره نمود و گفت: ان شاءالله دولت محترم بتواند بحث اشتغال را پیگیری کند و مشکلات مردم حل شود.

خطیب جمعه شیعیان خنج به دیدار رهبر معظم انقلاب با هییت دولت در هفته دولت اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار توصیه های مهمی به دواتمردان کرد. ان شاءالله دولت هم با اجرای این توصیه ها، بتواند در حل مشکلات مردم موفق عمل نماید.

بودایی ها در حال رقم زدن یک فلسطین دیگر هستند

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن محکوم کردن جنایات نظامیان و بوداییان افراطی میانمار اظهار داشت: بوداییان میانمار تحت تاثیر تبلیغات، به جان مسلمانان افتاده اند و بسیاری از مسلمانان را مجبور به مهاجرت به بنگلادش کردند.

وی افزود: بسیار عجیب است که جلوی چشم همه، هر بلایی سر آنها آوردند، بلاهایی که اگر سر حیوان بیاورند صدای همه بالا می رود اما کسانی که ادعای تمدن می کنند در مقابل این اتفاقات ساکت هستند.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: بودایی ها در حال رقم زدن یک فلسطین دیگر هستند، تعداد چهار میلیون مسلمان میانمار به حد یک میلیون رسیده، خود افراطی ها اعلام کرده اند که آنها را آتش میزنیم تا تعداد کشته ها مشخص نشود.

امام جمعه خرامه بیان داشت: تاریخ از بازخوانی این جنایات شرم خواهد کرد، این اتفاقات در دنباله انحراف غدیر است، سیاست دغل و جنایات کارانه عده ای باعث شده که این گونه آشوب و فتنه ها در بین مسلمانان راه بیفتد.  

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته تعاون گفت: بستر بسیاری از فعالیت های اقتصادی فراهم شده و قدم های خوبی هم برداشته شده اما در ابتدای راه هستیم و شهرستان خرامه در حال متولد شدن است.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: به برکت وحدت شما این شهرستان در مسیر توسعه جاده ها، صنعت و اشتغال قرار گرفته و به زودی شاهد کلنگ زنی پروژه انتقال آب از سد درودزن به دشت کربال هستیم که این نوید رونق است.

امام جمعه خرامه ضمن تبریک آغاز کار شهردار جدید خرامه بیان داشت: شهردار و شورای شهر بدانید که مردم پشتیبان شما هستند و برای توسعه شهر به شما کمک خواهند کرد، از زحمات شهردار و شورای سابق هم تشکر می کنیم که بسیار زحمت کشیدند و به خاطر تربیت چنین فرزندانی به خود افتخار می کنیم.

وی در پایان خطاب به شهردار جدید خرامه گفت: سطح رضایت مندی شهروندان حاصل تلاش شهرداری یک شهر است چرا که شهرداری بستر توسعه همه جانبه یک شهر خواهد بود، نه تنها وظیفه شهردار بلکه وظیفه همه ماست که برای حفظ وحدت شهرستان تلاش کنیم، بخاطر مسائل اقتصادی کار در خرامه سخت است با این حال شاهد توسعه و موفقیت های زیادی بوده ایم و هستیم و امیدواریم این موفقیت ها همچنان ادامه یابد.

در جهت جلوگیری از حوادث گردنه شاه بهرامی کوار کار کار شناسی شود

حجت الاسلام قاسم میرشکاری امام جمعه اکبرآباد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن عید غدیر گفت: غدیر در آثار اسلامی ما به «عیدالله‌الاکبر»، «یَوْمُ الْعَهْدِ الْمَعْهُودِ» و «یَوْمُ الْمِیثَاقِ الْمَأْخُوذِ» تعبیر شده است و این تعبیرات که نشان دهنده‌ی تأکید و اهتمامی خاص به این روز شریف است، خصوصیتش در مسأله‌ی ولایت است، غدیر، انتخاب نیست، تعیین و انتصاب هم نیست؛ ابلاغ است. ﻏﺪﯾﺮ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﺮﺳﻨﺪ ﻭ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺟﻠﻮ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﺑﺮﮔﺮﺩﻧﺪ ﻏﺪﯾﺮ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎﻭﻻﯾﺖ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻥ.

حجت الاسلام میرشکاری همچنین از حرکت مردم روستاهای ارباب علیا و سفلی که چند سالی هست در مسیر تبلیغ و تکریم غدیر فعالیت می کنند تشکر کرد.

امام جمعه اکبرآباد در بخش دیگری از سخنان خود از حضور حماسی و عاشورایی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و دوستدار اهل بیت شهرستان کوار در تکریم شهید مدافع حرم شهید احمد ابراهیمی تشکر کرد و افزود: مردم اثبات کردند که شهید شخصیت فراجناحی و فراقومیتی و فراملیتی دارد.

حجت الاسلام میرشکاری اشاره ای نیز به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید داشت و افزود: لازم است خانواده ها با خرید نوشت افزار ایرانی که خود نوعی فرهنگ سازی، حمایت از تولید داخل و جلوگیری از خروج ارز از کشور می باشد، این مهم را از همان آغاز به کودکان آموزش دهند تا جوان آینده این کشور از همان ابتدا نگاه به تولید داخلی داشته باشد، طبق آمار، امسال حدود ۲۰ میلیون دانش آموز و دانشجو به کسب دانش مشغول خواهند شد و اگر این 20 میلیون، هر کدام هزینه اندکی هم صرف خرید نوشت افزار خارجی کنند، ضمن خروج میلیاردها تومان ارز از کشور منجر به تعطیلی و از رونق افتادن واحدهای تولیدی کشور نیز میشود.


حجت الاسلام میرشکاری با اشاره به لزوم تأمل پیش از پیش به حوادث جاده‏اى در سطح کشور و استان فارس گفت: حادثه دلخراش سانحه تصادف اتوبوس در مسیر داراب استان فارس که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادى از دانش‏آموزان دختر هرمزگانى شد موضوعى نیست که به راحتى بشود از کنار آن گذشت و البته در بحث جاده های شهرستان کوار هم پیچ حادثه ساز گردنه شاه بهرامی را داریم که ضمن تشکر از اصحاب رسانه دلسوز و تشکر از اقدامات انجام شده توسط اداره راه و توصیه به رانندگان به مراعات سرعت و قوانین، امیدواریم کاری کارشناسی اساسی جهت جلوگیری از حوادث صورت بگیرد.

مدعیان دروغین حقوق بشراین روزها سکوت کرده اند

حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا درخطبه اول نماز خود ونماز گزاران را به رعایت تقواودوری از گناه ومعصیت الهی دعوت نمود سپس بااشاره بر اهمیت وتوجه انسان به اینکه ذات باری تعالی درهمه حال شاهد وناظراعمال انسانها است گفت:بدانید که خداوند متعال در همه حال ناظر ی هوشیار ودانا براعمال نیک وبد ما انسانها است،وکسی که دستش خالی است نمره واعمال نیکی برای محاسبه ندارد وآثار به جامانده از او چیزی جز جرم وگناه نیست بدون شک از رحمت وغفران الهی محروم است،بنابراین باید مواظب اعمال ورفتار خود باشیم وبدانیم که ذات پروردگار الهی برتمام اعمال ورفتارما نظارت دارد.

حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا درخطبه دوم نماز با تبریک خجسته سالروز عید سعید غدیر به شرح وتفسیر خطبه غدیر پر داخت وگفت: در اهمیت وجایگاه واقعه غدیر همین بس که رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی«ص» فرمودند: کسی نسبت به ولایت حضرت علی ابن ابی طالب «ع» شناخت وایمان نداشته باشد از رحمت وغفران الهی محروم است .

سپس افزود از امام جعفرصادق «ع» در خصوص جایگاه وعظمت عید سعید غدیر روایت شده که: عید سعید غدیر افضل تر از همه اعیاد است، عظمت این روز برابر است با هشتاد ماه ، در روایت دیگری از معصومین «ع» نقل شده است : اجر وثواب روزه گرفتن این روز برابر است با کفاره گناه شصت سال،برابر است با روزه عمر دنیا، برابر است با صد حج وعمره وبرابر است با اجر وثواب فردی که در واقعه غدیر حضور داشته  وبا ایشان بیعت نموده.

خطیب نماز جمعه بیضا با اشاره به ایجاد موج اسلام هراسی وقتل عام مسلمانان جهان به ویژه کشتار مردم مظلوم بی دفاع میانمار گفت: متاسفانه به واسطه نقشه وتوطئه صهیونیستها ،استکبار جهانی وبرخی از سران خود فروخته کشورهای اسلامی این روزها در اقصا نقاط جهان در پیش چشم سازمانهای مدعی حقوق بشرشاهد به خاک وخون کشیده شدن مسلمانان هستیم! که نشان از تحت نفوذ بودن سازمان های به اصتلاح مدعی حقوق بشر سران استکبار وصهیونیستها است.

امام جمعه بیضابا اشاره به شکست های اخیر گروهک های تکفیری تروریستی به ویژه گروهک جنایتکار داعش گفت: درحالی که این گروهک تروریستی نفس های آخر خود را می کشد در اقدامی آشکار نیروهای امریکایی اقدام به نجات سران این گروهک در مرزهای سوریه و عراق نمودند که این موضوع بیانگراین  است که این گروهک های دست پرورده اسرائیل غاصب وامریکای جنایتکار هستندوطرح مبارزه با تروریست شعار وادعایی دروغین است.

امام جمعه بیضا با اشاره بر بی عهدی های امریکا گفت: اخیراً موضوع بازدید از اماکن نظامی کشورمان را مطرح کرده اند که باید بدانند ملت بیدار، هوشیار وهمیشه درصحنه ایران اسلامی هیچگاه وتحت هیچ شرایطی اجازه بازدید از مراکز نظامی خودرا به هیچ گروه ،سازمان وکشوری نخواهد داد.

لازم به ذکراست نمازگزاران متدین بیضا بعداز اقامه نماز با تجمع در مقابل مسجد جامع المهدی«عج» (محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه)با سردادن شعار های الله اکبر، مرگ بر امریکا ومرگ بر اسرائیل کشتار مسلمان جهان به ویژه مردم مظلوم وبی دفاع میانمار را محکوم وخواهان برخورد مجامع جهانی با عاملان این جنایات شدند.

جنایت های میانمار نمونه ای از جاهیلیت مدرن است

حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه قائمیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۷ شهریور و جمعه سیاه و کشتار جمعی پرشماری از مردم بی دفاع توسط رژیم ستم‌شاهی اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی ما شهادت فخر است و امروز اقتدار و عظمت نظام ما در گرو همان روزهای سخت مقاومت و ایستادگی مردم بوده است.

امام جمعه قائمیه با اشاره به روز جهانی مبارزه با بیسوادی گفته ریشه تمام نکبت ها و بدبختی ها در جهل است و جهل نه تنها انسان را به کمال نمی رساند بلکه تا حد حیوانیت نیز انسان را پایین می‌آورد و توصیه اسلام در سوادآموزی و دانش است.
خطیب جمعه قائمیه با اشاره به جنایات بوداییان علیه مسلمانان میانمار گفت حادثه غم انگیز میانمار باطن پلید و تاریک سازمان ملل و مدعیان دروغین دفاع از حقوق مشهد را برملا کرد

وی افزود کشتار مسلمانان میانمار در روزهای اخیر یکی از وقایع تلخ تاریخ معاصر است که قلب انسان ها را به درد می‌آورد و رفتار غیر انسانی در مناطق مسلمان نشین موجب شده تا هزاران نفر از خانه و کاشانه خود در دریا و کوهستان ها آوار شود
حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه جنایات میانمار که با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت می‌گیرد نمونه از جاهلیت مدرن است تصریح کرد سازمان ملل که رسالتش ایجاد صلح  و ثبات جهانی است ملعبه دست آمریکا و اسرائیل جنایتکار شده است.
وی تأکید کرد سازمان ملل و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر چشم خود را بر این فجایع غیر انسانی بسته اند و در مقابل نسل کشی واقعی در میانمار کر و کور شده اند ونه تنها قطعنامه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل تصویب نکردند بلکه حق با واکنش شیر خشک و خالی نیست در محکومیت این جنایت نداشتند
امام جمعه قائمیه با بیان اینکه مسلمانان میانمار چشم امیدشان به حمایت همه جانبه ی مسلمانان است تا شاید بخشی از دردهای آنان را التیام دهد گفت: آمریکا و متحدان غربیش در مقابل این جنایت‌ها و حمام خونی که بودائیان علیه مسلمانان میانمار به راه انداخته اند دل نمی سوزاند اما جوامع اسلامی باید وضعیت دراور مسلمانان میانمار را بهتر کنند و مظلومیت مردم این منطقه را به گوش جهانیان برسانند

حجت الاسلام انصاری با تبریک عید غدیر تاکید کرد ظرفیت نهفته در غدیر  به اندازه‌ای است که تمامی نیاز ها، آمال و آرزوهای بشریت و ملت‌ها و کشورهای جهان را پاسخ می دهد

وی با اشاره به نزدیکی از اول مهر و بازگشایی مدارس اظهار داشت: روزهای تحصیل فرزندانمان  نزدیک می شود و آرزوی همه دانش آموزان این است که از اول مهر با لباس نو و پاکیزه درس را شروع کنند که در شهر ما خانواده های فقیر و بی بضاعتی هستند که توان خرید مایحتاج اولیه فرزندان خود را ندارند و انتظار و توقع این است که همه در جشن عاطفه‌ها شرکت و از  فرزندان فقیر حمایت کنند.

پشت پرده جنایات میانمار، رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه نماز جمعه امروز با تبریک عید سعید غدیر اظهارکرد: غدیر تنهامتعلق به شیعه نیست بلکه متعلق به تمام بشریت است و اگر تمام ابعاد و فلسفه غدیر شناخته شود می تواند بشریت امروز را نجات دهد و غدیر عیدالله الاکبر است و باید در زندگی تک تک مسلمانان تجلی پیدا کند.

وی با اشاره به بحث جهانی شدن غدیر گفت :ناگفته های واقعه غدیر بسیار است و غدیر یک برنامه توحیدی الهی و هم تراز با بعثت است و باید تلاش شود تا غدیر جهانی شود.

خطیب نماز جمعه زرقان کشتار بی رحمانه وقتل عام مردم مسلمان میانمار ویمن را در تاریخ بی سابقه دانست و گفت:اکنون مسئله اصلی جنایت بر مسلمانان میانمار است و پشت پرده موضوع میانمار رژیم صهیونیستی است، جنایات دولت و ارتش میانمار علیه مسلمانان قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و آنچه دردآور است سکوت مجامع بین المللی و مدافع حقوق بشر است که در دنیا کسی به داد آنان نمی رسد.

امام جمعه زرقان از آیت اله طالقانی که در تاریخ ۱۹ شهریور ۵۸ به دیار باقی شتافت یاد کرد و گفت : این مرد بزرگ  در راستای مبارزه با استکبار و دفاع از اسلام و دین و شریعت تلاش زیادی کرد و با اینکه همواره در تبعید بود از مبارزه دست نکشید .

دولت میانمار با کشتار فجیعانه مسلمان روی داعش را سفید کرده است

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی این شهر گفت : محبت پیامبر، اهل بیت و قرآن فرزندان ما را در مقابل جنگ نرم و مشکلات متعدد فرهنگی بیمه میکند.

امام جمعه موقت شهرستان نی ریز افزود: توحید مهمترین مسئله جوامع ما می باشد به شکلی که اگر توحید پذیرفته شود مسئله نبوت و امامت نیز حل خواهد شد.

وی افزود: مهمترین دغدغه ما باید خدا باشد، خدا را وارد زندگیمان کنیم، شهیدان رجایی و با هنر اگر اسوه شدند دلیل آن خدایی بودن آنها می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه خاطر نشان شد: هنگامی که بچه ای به دنیا می آید صداهایی که می شنوند تا شش سالگی در زندگی و روح و روانشان تاپیر دارد و اگر می خواهیم زندگی او را بیمه کنیم باید خدا را در گوش او نجوا کنیم.

وی ادامه داد: هیچ کسی قاتل و جانی به دنیا نمی آید، در حالی که همه ما با فطرت الهی به دنیا می آییم و رفتار پدر و مادر است زندگی فرزندان را اینگونه رقم می زند.

امام جمعه موقت نی ریز در خصوص قیام خونین 17 شهریور سال 57 عنوان داشت: در این روز مردم روزه داری که در میدان ژاله تجمع کرده بودند را به خاک و خون کشیدند و بدن ها دیگر به خانه برنگشت، حرمت خون شهدا را در زندگی و جامعه حفظ کنیم.

وی با اشاره به عید غدیر به نقل از امام صادق (ع) اظهار داشت: این عید بزرگترین عید بشر است و خدا به پیامبر می فرماید؛ آنچه مامور به ابلاغ آن شده ای، را ابلاغ کن که اگر این کار را نکنی هیچ کاری انجام نداده ای ، این اهمیت این عید را می رساند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه خاطر نشان شد: این عید سادات است، و باید عیدی بدهند.

وی خاطر نشان شد: اعمال این عید را مطالعه و انجام دهید و بدانید که این عید مختص مسلمانان نیست.

امام جمعه موقت نی ریز نسبت به کشتار مسلمانان در میانمار گفت: امروز مسلمانان میانمار در یک کشتار عمومی که به دست جنایتکاران به راه افتاده است، گرفتار هستند و همه دنیای اسلام خواستار رهایی آنان از این وضع هستند که باید این امر با تلاش مجامع جهانی تحقق یابد.

وی در پایان در خصوص حادثه دلخراش اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در داراب عنوان داشت: نخبگان علمی ما نباید بر سر یک بی احتیاطی اینگونه کشته شوند، مسوولان مرتبط به این مسائل توجه داشته باشند و ما نباید اینگونه جوانهایمان را از دست بدهیم.


بدون شک یکی از پدیده ها و حماسه های بشریت حماسه غدیر است 

حجت الاسلام هاشمی زاده ضمن تبریک عید غدیر این عید را بزرگترین پدیده عالم اسلام دانست و گفت: بدون شک یکی از پدیده ها و حماسه های بشریت حماسه غدیر است که اگر جریان نفاق گذاشته بود تا این حماسه در بین بشریت جا بیافتد مطمعنٱ مشکلات جامعه بشریت حل می شد.

وی افزود: واقعه غدیر تنها صحت بر امامت امام علی (ع) نبود بلکه این واقعه صحت می گذاشت بر امامت ۱۲ امام و امامت امام زمان (عج) ولی جریان نفاق نگذاشت این واقعه عالم گیر شود و اکر واقعه غدیر حاکمیت پیدا می کرد وضعیت بشریت این گونه نبود.
برچسب ها: میانمار ، نماز جمعه ، فارس
نظرات بینندگان