کد خبر: ۱۱۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان نی ریز خبرداد؛

کمک 150 میلیون ریالی فرهنگیان نی ریزی به دانش آموزان نیازمند

درآستانه سال تحصیلی جدید فرهنگیان شهرستان نی ریز بیش از 15 میلیون تومان از حقوق خود را به دانش آموزان نیازمند مدارس اختصاص دادند.

به گزارش شیرازه،  اسماعیل زردشت کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز از کمک 15 میلیون تومانی فرهنگیان نی ریزی به دانش آموزان نیازمند خبرداد.


وی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از فرهنگیان که چندین سال است که بدون هیچ چشم داشتی مبلغی از حقوق خود را به دانش آموزان نیازمند اختصاص می دهند، گفت : بیش از 350 نفر از همکاران محترم فرهنگی درراستای کمک به دانش آموزان یتیم وبی بضاعت ماهیانه از هزار تومان تا پنجاه هزار تومان و بعضا بیشتراز پنجاه هزار تومان از حقوق خود را به این امر خیر وخداپسندانه اختصاص داده اند.

اسماعیل زردشت همچنین از مدیران محترم مدارس که در امر ترغیب همکاران برای کمک به دانش آموزان نیازمند و زمان توزیع اقلام خریداری شده با این مدیریت همکاری داشته اند تشکر وقدردانی نمود وافزود: مبلغی که از حساب همکاران بصورت داوطلبانه کسر وبه حساب انجمن اولیا ومربیان آموزش وپرورش واریز می گردد زیر نظر مدیر آموزش وپرورش در طول سال تحصیلی صرف امور مربوط به دانش آموزان نیازمند می گردد.

کارشناس انجمن اولیا ومربیان آموزش وپرورش ضمن تقدیر وتشکر از ریاست اداره اوقاف وامور خیریه ، شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان وبرخی از کسبه وبازاریان که نهایت همکاری را با این مدیریت داشته اند ، بیان کرد: در سال تحصیلی 96-95 بیش از 40 میلیون تومان لوازم التحریر ، کیف ، کفش  ، خواربار و دیگر اقلا م مورد نیاز این دانش آموزان خریداری و با درنظر گرفتن نیت خیرخواهانه بانیان این امر ورعایت شخصیت وحفظ احترام بین دانش آموزان نیازمند توزیع گردیده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیش از 1500 دانش آموزان یتیم وبی بضاعت در حال تحصیل در مدارس این شهرستان می باشند ، برای آغاز سال تحصیلی 97-96 نیز مبلغی بیش از 15 میلیون تومان لوازم التحریر شامل کیف کشی ، دفتر سیمی سیمی 100 برگ ، دفتر سیمی 50 برگ ، مداد رنگی 12 رنگ ، مداد ساده ، پاک کن ، مداد تراش ، دفتر کلاسور 100 برگ ، ماژیک علامت زن ، تی مداد ، دفتر 40 برگ ، جا مدادی  ، خودکاز و شابلن خریداری ودر حال توزیع بین مدارس شهر وروستا می باشد تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان