کد خبر: ۱۱۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

دیدار مشاور قرآن و عترت مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس با امام جمعه نی ریز

مشاور قرآن و عترت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با امام جمعه نی ریز دیدار کرد.

به گزارش  شیرازه،حجت الاسلام  سید علی احمدی مشاور قرآن و عترت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه، حامد فرغت شهردار، مسعود لایقمند رئیس شورای شهر، فاطمه قرایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرزاده مسوول تشکل های قرآنی شهرستان نی ریز نیز حضور داشتند.

میرزاده مسوول تشکل های قرآنی شهرستان نی ریز در این دیدار خطاب به مشاور قرآن و عترت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مهمترین دغدغه موسسات و تشکل های قرآنی مسائل مالی و نبود و یا کمبود تجهیزات می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه موقت نی ریز در ادامه عنوان داشت: طی مکاتباتی و پیگیرهای سعی و تلاش و بر این داریم که به همت مسوولان این مسائل و مشکلات رفع شود.

شایان ذکر است: در پایان این دیدار به امام جمعه موقت شهرستان نی ریز به همراه اعضا در جلسه از کتابخانه در حال تکمیل حوزه علمیه امام صادق (ع) دیدار کردند.

گفتنی است: پایان بخش این دیدار برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا در محل امامزادگان این شهر و ایراد سخنرانی حجت الاسلام احمدی در خصوص عید غدیر و قرائت دعای کمیل بود.













منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، امام جمعه ، دیدار
نظرات بینندگان