کد خبر: ۱۱۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

فوتبال دانش آموزان آسیا / تیم ایران برابر مالزی پیروز شد

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا که در شیراز در حال برگزاری است برابر تیم مالزی پیروز شد.
به گزارش شیرازه این بازی که عصر شنبه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد تیم ایران با درخشش محمد صابری پور با 2 گل از سد حریف خود گذشت.
دیدار این 2 تیم در نیمه نخست با اینکه توپ بیشتر در میانه میدان در حرکت بود اما تیم مالزی بازی بهتری را به نمایش گذاشت تا این نیمه بدون ردو بدل شدن گلی پایان یابد.
در نیمه دوم نیز بازی با حملات تیم ایران آغاز شد و تیم مالزی هم چشم به ضد حملات داشت و در چند فرصت هم دروازه ایران با تهدید مواجه کرد اما هر چه به پایان این بازی نزدیکتر می شدیم برتری از آن تیم ایران بود و پس از اینکه چندین فرصت خوب گلزنی با بیدقتی توسط محمد صابر پور از دست رفت سرانجام این بازیکن در دقیقه 78 دروزاه تیم مالزی را باز کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.
در دقیقه 80 نیز محمد صابری پور با یک حرکت خوب پس از اینکه مدافع مستقیم خود را از سر راه برداشت با یک ضربه زیبا دومین گل خود و تیمش را درون دروازه مالزی جای داد و سر انجام این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران پایان یافت تا این تیم به عنوان مدعی خود را نشان دهد.
با پایان یافتن دیدار های این گروه در روز نخست تیم چین با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ایران با سه امتیاز در رده نخست قرار گرفت و تیم های مالزی و سریلانکا هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.

در مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند. دیدار نهایی این رقابت ها، 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان