کد خبر: ۱۱۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

«محمدجواد ظریف» قلابی در شیراز دستگیر شد!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس از دستگیری فردی که خود را به‌جای وزیر امور خارجه کشور معرفی می‌کرد، خبر داد.
محمدجواد ظریف قلابی در شیراز دستگیر رشد!به گزارش شیرازه، رییس پلیس  نظارت براماکن عمومی استان فارس در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی در خصوص فردی که با ایجاد دفتر‌مهاجرتی صوری  در یکی ازنقاط شهرشیراز  با همدست خود اقدام به صدور روادید جعلی  برای مسافرت و اقامت در اروپا می کرد دستگیرشد.

سرهنگ جوکار گفت: این مجرم  با دریافت ده ها میلیون تومان پول از اشخاص متقاضی سفر به اروپا و آمریکا با تقلید صدا خود را نماینده وزارت امور خارجه یا  بصورت تلفنی خود را محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز معرفی میکرد.

وی افزود: متهم با انگیزه کلاهبرداری از طریق اقدامات متقلبانه و جعل عناوین دولتی و امنیتی تحت عناوین مشابه سابقه کیفری داشته است و در مواردی نیز از عناوین مامور انتظامی، مامور دادستانی، حراست قوه قضاییه، مامور اماکن، مامور‌ وزارت اطلاعات و..  سواستفاده نموده است.

سرهنگ جوکار از کسانی که قصد مسافرت به خارج ازکشور را دارند خواست که برای این منظور فقط به مراکز مجاز و نمایندگی های مربوطه مراجعه نمایند تا در دام‌ افراد جاعل و کلاهبردار گرفتار نشوند.

گفتنی است از جاعلان چندین مهر جعلی وزارت امور خارجه و گواهینامه های جعلی دفاتر این وزارت خانه و لوح های تقدیر ‌و مبالغ دریافتی  کشف و ضبط  و تحویل مقام قضایی‌ گردید.


نظرات بینندگان