کد خبر: ۱۱۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران استان فارس

مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران استان فارس با قهرمانی تیم ارژن شیراز به پایان رسید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در اخرین روز مسابقات فوتسال کارگران فارس و طی دو دیدار تیم های ارژن و دایتی رتبه های اول و دوم را کسب کردند.  در دیدار فینال مسابقات کارگران فارس، تیم ارژن با برتری یک بر صفر مقابل دایتی با شایستگی به قهرمانی رسید. برای شاگردان رضا یونسی، محمد کشاورز در دقیقه 29 گل زد.

مجتبی بذرافشان سعید بذرافشان یاسر شهوند محمد کشاورز فرشاد جعفری رضا خرم محمد جمشیدی مصطفی فخری علی ملک زاده نفرات تیم قهرمان را تشکیل دادند سرپرست جواد اوجی و مربی تیم سید رضا یونسی بودند اما دایتی هم با وجود چند مصدوم بازی نزدیکی ارایه داد و شاگردان قنبریان و معدلی پرتلاش ظاهر شدند.
 
برای دایتی هادی کهن مهر سعید جعفری امین و سیروس مغیثی حسن تقی پور علی خیراندیش هادی ابراری و مهدی ده بزرگی به میدان رفتند.

در دیدار رده بندی شهرداری مدعی اول قهرمانی و پگاه فارس  به مصاف هم رفتند در طول این دیدار سه بار بازیکنان شهرداری پیش افتادند اما شاگردان ایلامی و فتوح ابادی بازی را به تساوی کشاندند تا در ضربات پنالتی پگاه با شایستگی عنوان سوم را بدست اورد گلهای شهرداری را محسن جعفری سینا صریحی و خلیلی زدند و برای پگاه مهدی ششدهی فرشاد عبدالیوسفی و امین حجتی گلزنی کردند.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان