کد خبر: ۱۱۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر:

تجلیل از خادمین شهدا با حضور جانشین فرمانده بسیج مستضعفین

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر گفت: صبح فردا مراسم تجلیل از خادمین شهداء با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی برگزار خواهد شد.
تجلیل از خادمین شهدا با حضور جانشین فرمانده بسیج مستضعفینمسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر در گفتگو با خبرنگار شیرازه، از برگزاری مراسم تجلیل از جمعی خادم الشهداء خبر داد و گفت: صبح فردا این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، سردار سید هاشم غیاثی و جمعی از مسئولان ادارات در سالن امام علی سپاه فجر برگزار خواهد شد.

نبی الله عوض پور با بیان اینکه هرساله تعداد زیادی برای راهیان نور اعزام می کنیم، اظهار داشت: جهت تجلیل از خادمین شهداء و دست اندرکارانی که در برنامه های راهیان نور ما را یاری کردند تصمیم گرفتیم این برنامه را جهت حفظ انسجام و تقدیر برگزار کنیم.

وی افزود: خادمین شهدا اغلب از بین دانشجویان، افراد حوزوی و فارغ التحصیلان در دانشگاه و حوزه و همچنین به صورت خودجوش و مردمی هستند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر نحوه جذب این خادمین شهدا را از طریق حوزه های بسیج، فراخوان در فضای مجازی و سایت کوله بار و بخشی هم از طریق دانشگاه ها و حوزه ها اعلام کرد.

عوض پور در خصوص زمان ثبت نام از افرادی که تمایل دارند خادم الشهداء باشند را همه روزه و به صورت دائمی عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از سازمان های مردم نهاد نیز با سازمان اردویی و راهیان نور در فارس همکاری دارند که تعدادی از افراد خادم الشهداء توسط این سمن ها معرفی می شوند.
نظرات بینندگان