کد خبر: ۱۱۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

استقرار 112 پایگاه جشن عاطفه ها در قائمیه و کوهمره نودان

هم اکنون 330 دانش آموز و 100 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد قائمیه قرار دارند که در طول یک سال تحصیلی 850 میلیون ریال برای امور تحصیلی آنها هزینه می شود.

به گزارش شیرازه، رئیس کمیته امداد قائمیه از استقرار 112 پایگاه جشن عاطفه ها در سطح دو بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان خبر داد.

سجاد افراسیابی با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان گفت: جشن عاطفه های امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی" همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه از این تعداد پایگاه جشن عاطفه ها 6 پایگاه ثابت،  2 پایگاه سیار،  15پایگاه بسیج،  85پایگاه در مدارس و 4 پایگاه در قالب سایر پایگاه ها به جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان بی بضاعت مستقر خواهد شد، افزود: امید است این پایگاه ها همچون سال های گذشته با استقبال گسترده مردم و خیرین و نیکوکاران روبرو شود.


رئیس کمیته امداد قائمیه در ادامه با بیان اینکه 19 مهرماه مدارس میزبان برگزاری  جشن عاطفه ها هستند، ادامه داد: این جشن در روز 23 شهریور ماه در سطح شهر و مساجد، پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری  و  24 شهریور ماه  سال جاری  نیز در محل  مصلی نماز  جمعه بخش برگزار می شود.


وی تصریح کرد :  در جشن عاطفه های سال گذشته بالغ بر 41 میلیون و 761 هزار تومان جمع آوری شد.                                                                                                                               

این مقام مسئول در کمیته امداد قائمیه جشن عاطفه ها را راهی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه دانست و بیان کرد: این امر راهی برای گرایش هر چه بیشتر افراد جامعه و تبیین این فرهنگ در بین افراد به ویژه نسل جوان است.


افراسیابی افزود: این نهاد قبل از شروع سال تحصیلی لوازم التحریر و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش خود را تهیه و در اختیارشان قرار می دهد و این جشن را به منظور اشاعه فرهنگ نوع دوستی و انفاق در جامعه برگزار می کند.


لازم به ذکر است هم اکنون 330 دانش آموز و 100 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد قائمیه  قرار دارند که در طول یک سال تحصیلی 850 میلیون ریال برای امور تحصیلی آنها هزینه می شود.

منبع: کازرون خبر

برچسب ها: کمیته ، قائمیه ، نیکوکاری
نظرات بینندگان