کد خبر: ۱۱۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶

«معافیان» رسما شهردار شیراز شد

با حکم وزارت کشور عبدالحمید معافیان رسما شهردار شیراز شد.
«معافیان» رسما شهردار شیراز شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، از ابلاغ رسمی حکم عبدالحمید معافیان به عنوان شهردار شیراز توسط وزارت کشور خبر داد.

معافیان با رای همه 13 عضو شورای پنجم شهر شیراز به عنوان شهردار شیراز انتخاب شده بود.

سوابق شهردار جدید شیراز

در سوابق کاری معافیان آمده است:

او از ابتدای سال ۱۳۶۰ به عنوان مدیر هنرستان،مدیریت را تجربه کرد،۵سال بعد یعنی در سال ۱۳۶۵ معاون فنی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس می شود و ۲ سال بعد یعنی در سال ۶۷ ردای مدیریت اداره کل آموزش و پرورش فارس را بر تن می پوشد و تا سال ۷۲ در حالی که مدیر نمونه کشوری هم می شود در این سمت باقی می ماند.

 در همین سال به عنوان معاون آموزشی وزیر به تهران می رود.

دو سال بعد با حکم وزیر، رئیس آموزش و پرورش استثنایی می شود و پس از دو سال یعنی در سال ۷۶ مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و امور بین الملل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می شود.

 معافیان تا سال ۸۰ در این سمت فعالیت می کند و در همین سال به عنوان رئیس سازمان صنایع و معادن استان فارس به زادگاه خود برمی گردد.
یکسال بعد یعنی در سال ۱۳۸۱ به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برمی گردد و تا سال ۱۳۸۳ به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشغول به کار می شود و با حکم رئیس وقت سازمان مجددا به تهران کوچ می کند و تا سال ۱۳۸۴ به عنوان معاون اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مشغول به کار می شود.
در نیمه دوم سال ۸۴ معافیان بازنشسته می شود و پس از آن در هیئت مدیره شرکت های بخش خصوصی فعالیت می کند.

معافیان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس بود.

وی همچنین رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان فارس است.

نظرات بینندگان