کد خبر: ۱۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

استهبان جزو 4 شهر مجری جشنواره فیلم سبز

رسول حاجی باقری، مسئول جشنواره فیلم سبز شهرستان استهبان گفت: هدف اصلی جشنواره فیلم سبز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با موضوع محیط زیست می باشد و تلاش شده است با نشان دادن فیلم، مستند، انیمیشن وصنایع دستی روال رو به زوال حفاظت از محیط زیست را کند تر و در حالت خوشبینانه متوقف کنیم.

به گزارش شیرازه،  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سته بان، رسول حاجی باقری مسئول گروه مردمی دیده بان استهبان و مسئول جشنواره فیلم سبز در استهبان در گفتگو با خبرنگار سته بان گفت: هدف از برگزاری جشنواره فیلم سبز، فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست می باشد.


وی افزود: جشنواره در بخش های فیلم کوتاه، فیلم بلند، مستند، انیمیشن، عکس، گرافیک و صنایع دستی می باشد که مجری این جشنواره در استان فارس و شیراز، اداره کل محیط زیست و در شهرستان ها، سازمان های مردم نهاد می باشند که امسال در 4 شهر استهبان، زرقان، زرین دشت و شیراز برگزار می شود.


مسئول گروه مردمی دیده بان استهبان در خصوص زمان جشنواره گفت: این جشنواره از 18 تا 24 شهریور ماه در کانون شهدای بسیج استهبان بصورت رایگان و عمومی برگزار می شود و ادارات، مدارس و سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی می توانند جهت اکران خصوصی هماهنگ کنند.

منبع: سته بان

نظرات بینندگان