کد خبر: ۱۱۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
رئیس حوزه هنری استان فارس:

تلاش عاشقانه و هنر متعهدانه منجر به انفجار نور فصل شیدایی شد

رئیس حوزه هنری استان فارس گفت: تلاش عاشقانه و هنر متعهدانه منجر به انفجار نوری می شود که دلها را به سمت روشنایی هدایت می کند.

به گزارش شیرازه، محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه سوال سختی است که یک جمله در مورد فصل شیدایی بیان شود، اظهار داشت: شاید تنها جمله ای که بشود فصل شیدایی را معنا کرد، تلاش عاشقانه و هنر متعهدانه منجر به انفجار نوری می شود که دلها را به سمت روشنایی هدایت می کند.

رئیس حوزه هنری استان فارس افزود: فصل شیدایی آغاز یک هدایت حقیقی است که به سمت نور پاکی و حقیقت حقه‌ای که در ائمه عصمت و طهارت می بینیم و این همان گمگشته ما در فضای زیست جهانی امروز ماست و بشر امروز دچار گم‌گشتگی عظیمی است که حق رو از باطل به درستی نمی تواند از هم جدا کند.


فصل شیدایی مردم را به حق و باطل فرا می خواند

وی ادامه داد: فصل شیدایی به ما می آموزد که کجا حق است و کجا باطل و حق انتخاب هم با مردم است که مردم را فرا می‌خواند به سمت اینکه حقیقت را پیدا کنند و به سمت صلاح و رستگاری، بزرگی و بزرگواری و بزرگ‌منشی و بندگی و عبودیت بروند.

کرم اللهی با اشاره به اینکه پرده های فصل شیدایی زنجیره است اذعان داشت: تاریخ اسلام دارای اهمیت است و نمی توان آن را جدا کرد لذا فصل شیدایی از عبود آدم بر زمین و آفرینش کائنات شروع می شود تا ظهور امام زمان(عج) که تمام این صحنه ها زیباست و فقط از منظر دیداری بتوانیم بگوییم واله حقیقت این است که ما رایت الا جمیلا.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری موج ما

نظرات بینندگان