کد خبر: ۱۱۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
مدیر اداره آموزش وپرورش سپیدان گفت:

خرید کالای ایرانی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است

رئیس آموزش وپرورش سپیدان گفت :برای مقابله با اجناس بی کیفیت خارجی وبرای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی باید فعل ایرانی بودن وایرانی خواستن را سرداد تا فرهنگ سازی نشود کاری پیش نمی رود.

به گزارش شیرازه، به نقل از مارگون ؛چند روزی تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت باقیست وبازارخرید لوازم التحریرحسابی داغ شده و دانش آموزان آماده شروع سال تحصیلی جدید می شوند.

سعید مهبودی رئیس آموزش وپرورش سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون موضوع فروش لوازم التحریر ایرانی اسلامی افزود: با  توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید بسیاری از مردم برای تهیه لوازم التحریر موردنیاز فرزندانشان رو به فروشگاه های عرصه محصولات لوازم التحریری می آورند اما با توجه به اینکه دشمن در راستای رسیدن به اهداف خود که از جمله آنها تهاجم فرهنگی است به این سمت هم نفوذ کرده است.

استفاده از اقلام فرهنگی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که در این زمینه باید کار هایی اصولی انجام گیرد

رئیس آموزش وپرورش سپیدان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حوزه فرهنگی و در راستای پیروی از منویات رهبری اظهار داشت: استفاده از اقلام فرهنگی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که در این زمینه باید کار هایی اصولی انجام گیرد.

 وی افزود: خانواده های دانش آموزان راغب مصرف کالای داخلی هستند چرا که هر یک ازما با خریدحتی یک جنس  ایرانی کارخانه ها و کارگاه های بسیاری را سرپا نگه میداریم و آینده بچه ها و شخصیت شان ایرانی به بار خواهدنشاندو علاوه برآن با هر خرید و حمایت از کالای ایرانی از واردات کالاهای قاچاق و غیر ایرانی با فرهنگ غربی جلوگیری میکنیم و میلیون ها دلار ارز به داخل کشور در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برخواهیم گرداند.

مهبودی  با بیان اینکه مسأله فرهنگی دغدغه هر ایرانی است، گفت: کار و اقدام فرهنگی هزینه ‌بر است و وقتی دشمنان ایران اسلامی در زمینه تهاجم فرهنگی مبالغ هنگفتی را هزینه می‌کنند ما نیز باید برای تدافع فرهنگی هزینه کنیم.

رئیس آموزش وپرورش سپیدان گفت: حفظ چهارچوب فرهنگی و جلوگیری از فروپاشی اخلاق در جامعه از هر موضوعی واجب‌تر و حائز اهمیت است و باید به سمتی حرکت کرد که با ایجاد تعامل و همفکری به اهداف ترویج فرهنگ دینی، ملی و رونق اقتصادی رسید.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های زیادی به دنبال لوازم التحریر ایرانی هستند اما از نحوه تهیه و محل عرضه آن اطلاع ندارند ابراز داشت:وضعیت بازار به گونه‌ای است که هر چقدر محصول تولید شود به فروش می‌رسد و نشان می‌دهد که ما فاصله زیادی با نیازمندی‌های مردم داریم و باید تولیدات را روز به روز افزایش دهیم تا بتوانیم به فضای مطالبه مردم برسیم.

  مهبودی  ادامه داد: برای مقابله با اجناس بی کیفیت خارجی وبرای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی باید فعل ایرانی بودن وایرانی خواستن را سرداد تا فرهنگ سازی نشود کاری پیش نمی رود ومیتوان از کودکان  این آینده سازان ایرانی اسلامی این فرهنگ خرید کالای ایرانی را اغاز نمود.


نظرات بینندگان