کد خبر: ۱۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶

انتخاب شهردار سلطان شهر در ایستگاه دوم/ شهرستانی که اولین شهردار زن را تجربه می کند

این روزها پس از گذشت سه هفته از آغاز کار شورای جدید سلطان شهر، شنیده ها حکایت از انتخاب نرجس زارعی به عنوان شهردار این شهر دارد.

به گزارش شیرازه،  در اولین روزهای فعالیت شورای جدید سلطان شهر، صحبت های مختلفی در مورد انتخاب شهردار به گوش می رسید؛ شهردار بومی متخصص، کلیدواژه صحبت های منتخبین مردم بود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Shahrivar/22%20solt/%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D9%87%D8%B1%20.jpg

این روزها پس از گذشت سه هفته، شنیده ها حکایت از انتخاب نرجس زارعی به عنوان شهردار این شهر دارد؛ وی متولد روستای دودج بخش مرکزی شیراز، دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق بین المل بوده و سوابق مختلفی را در کارنامه خود دارد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Shahrivar/22%20solt/%D9%86%D8%B1%D8%AC%D8%B3%20%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B9%DB%8C%20.jpg

سیدابوالقاسم زارع رییس شورای اسلامی سلطان شهر در این باره می گوید: تجربه کاری علی زارع، گزینه قبلی پیشنهاد شده به فرمانداری، بیشتر بود اما در عین حال، پرونده او به استانداری ارسال نشد که جای گلایه دارد.

علی اکبر زارع یکی دیگر از اعضای شورای این شهر گفت: هرکسی که به عنوان شهردار انتخاب شود برای ما فرقی نمی کند اما باید به ما تعهد 6 ماهه بدهد؛ اولویت ما بلوار اصلی و کوچه های شهر خواهد بود.

زهرا زارع عضو دیگر این شورا بیان داشت: هرچند که رای من برای انتخاب نرجس زارعی مخالف بود اما در عین حال اگر او برای تصدی این مسوولیت انتخاب شود خودم اولین نفری هستم که از او حمایت خواهم کرد.

رحیم زارع عضو بعدی شورای سلطان شهر گفت: نرجس زارعی برنامه و سابقه کاری خوبی دارد و با توجه به تحصیلات او در رشته حقوق، بسیاری از مشکلات حقوقی ما پی گیری خواهد شد و بسیاری از کارهای شهرداری را کم خواهد کرد.

نرجس زارعی گزینه پیشنهادی شهرداری سلطان شهر در گفتگو با صدای خرامه اظهار داشت: برنامه ای که به اعضای شورای سلطان شهر ارائه کردم یک برنامه کوتاه مدت شش ماهه و بلند مدت 4 ساله بوده که ان شاالله سلطان شهر را متحول خواهد کرد.

وی در تشریح معرفی و سابقه فعالیت های خود، مدرک تحصیلی دکترای حقوق بین الملل، تدریس در دانشگاه لامرد، مشاور حقوقی شورای شهرستان شیراز و کارشناس حقوقی سازمان میراث فرهنگی کل کشور را برخی از آنها برشمرد.

زارعی بیان داشت: از آنجا که خودم متولد روستای دودج هستم و بسیاری از اقوامم در همین منطقه زندگی می کنند با درد مردم آشنا هستم و این توانایی را در خودم می بینم که وضعیت سلطان شهر از وضعیت فعلی ارتقاء یابد.

حرف آخر: در انتخاب شهرداران، قطعا ملاک ها و نکات مختلفی وجود دارد که صاحبان فن باید در این رابطه نظر دهند اما امیدواریم که این انتخاب، وارد یک بازی سیاسی نشود چرا که وی اولین شهردار زن در شهرستان خرامه خواهد بود.

منبع: صدای خرامه

برچسب ها: شهردار ، زن ها ، سلطانی
نظرات بینندگان