کد خبر: ۱۱۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان مُهـر خبر داد:

تعمیرات اساسی بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز شیرین کشور آغاز شد

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان مُهـر گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان، بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز شیرین کشور در راستای تداوم تولید پایدار گاز آغاز شد.

به گزارش شیرازه،  ابدالی دهدزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی و تدابیر انجام‌شده با مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، تعمیرات اساسی سالانه این پالایشگاه از یکشنبه ۱۹ شهریورماه شروع و طبق برنامه زمان‌بندی و در جهت تأمین پایدار گاز موردنیاز کشور، تا قبل از شروع فصل سرما در نیمه مهرماه به اتمام خواهد رسید.


وی در ادامه گفت: برنامه تعمیرات اساسی امسال با هماهنگی واحدهای مرتبط و با پیش‌بینی و تأمین اقلام موردنیاز و با استفاده از خدمات تأمین‌کنندگان و توان سازندگان داخلی، طبق برنامه اعلامی از ستاد شرکت ملی گاز ایران آغاز شد.




مهندس ابدالی در ادامه افزود: خوشبختانه امسال با تدابیر اتخاذشده و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با کمیته اشتغال شهرستان مُهـر، زمینه بکار گیری تعداد بیشتری از نیروهای بومی شهرستان جهت شرکت در تعمیرات اساسی ایجاد گردید و بیش از ۱۵۰ نفر نیروی کار با تخصص‌های موردنیاز از طرف اداره کار شهرستان مهر معرفی و پس از مصاحبه فنی و گذراندن دوره‌های مقدماتی و ایمنی، در کنار نیروهای متخصص این شرکت در تعمیرات اساسی پالایشگاه مشغول به کار شدند.


وی سپس در خصوص علت تأخیر در زمان شروع تعمیرات اساسی پالایشگاه گفت: تاریخ اولیه شروع عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه پارسیان ۱۲ شهریور اعلام‌شده بود اما به علت عدم دریافت گاز از فازهای در حال تعمیرات پارس جنوبی و همچنین طولانی شدن مدت‌زمان پیگ رانی خط دریایی و شدت و طولانی شدن فصل گرما و به جهت حفظ موازنه تولید و مصرف گاز کشور و تأمین سوخت نیروگاه‌ها، زمان شروع تعمیرات اساسی پالایشگاه پارسیان به تأخیر افتاد و از طرف ستاد شرکت ملی گاز ایران، ۱۹ شهریورماه ابلاغ و آغاز گردیده است.


 امیدواریم به همت و تلاش جهاد گونه کلیه کارکنان با رعایت مقررات ایمنی و HSE و استانداردهای لازم، در موعد مقرر تعمیرات اساسی پالایشگاه پارسیان به پایان خواهد رسید.


شایان‌ذکر است تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گازی کشور هرساله قبل از شروع فصل سرما و در جهت آماده‌سازی تولید پایدار و حداکثری، ایمن و مستمر گاز مصرفی کشور، طبق برنامه زمان‌بندی شرکت ملی گاز ایران انجام می‌گیرد.

پایان پیام/


منبع:  عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، پارسیان ، شرکت نفت
نظرات بینندگان