کد خبر: ۱۱۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶

کاپ اخلاق مسابقات فوتسال کارکنان به دانشگاه سپیدان رسید

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان عنوان تیم برتر اخلاق مسابقات فوتسال جام شهید حججی را به خود اختصاص داد.

به گزارش شیرازه، خلیل نوروزی مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در گفتگو با خبرنگارما در این خصوص افزود: یکدوره مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت وبه نام شهید مدافع حرم محسن حججی به همت بسیج کارکنان سپاه سپیدان و با هماهنگی اداره ورزش وجوانان سپیدان با حضوربرخی از ادارات ونهادهای شهرستان در سالن انقلاب مجموعه ورزشی شهرستان سپیدان برگزار شد.

نوروزی گفت:در این دوره از مسابقات که با فراخوانی ازادارات ونهادهای شهرستان به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر وهفته دولت انجام پذیرفت ١٢تیم در قالب دو گروه ۶تیمی به مدت دوهفته درسالن انقلاب شهرستان سپیدان برگزار شد ؛حضور داشتند.

وی ادامه داد: دانشگاه  آزاد اسلامی واحدسپیدان باتوجه به فراخوان حضور در مسابقات جام شهید حججی تیمی متشکل از کارکنان و اساتید خود را روانه این بازی ها نمود که علیرغم تلاشهای بسیار نتوانست مجوز حضور درجمع چهار تیم برتررا کسب نماید

 نوروزی افزود: تیم های حاضر در این مسابقات با بهره گیری از برترین بازیکن های خود در این جام حضور داشتند که برخی از اعضا این تیمها در لیگهای مطرح توپ می زنند وباتوجه به پیروزی تیم دانشگاه نتوانست به دوربعد صعودکند ودرمیان رقبای قدرتمند خود از کسب مقام باز ماند.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان افزود: این دوره ازمسابقات با حضور 12 تیم متشکل از کارکنان ادارات ونهادهای شهرستان سپیدان حضور داشته که دردوهفته برگزار شد . تیم فرمانداری سپیدان تیم بدون باخت این دوره از مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت و تیمهای گازو نیروی انتظامی به ترتیب  مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تیمهای ادارات گاز،نیروی انتظامی ،آموزش و پرورش و فرمانداری بود و در نهایت تیم های آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به رده بندی و تیم های فرمانداری و گاز به فینال صعود کردند  ودر بازی نهایی تیم فرمانداری سپیدان در یک بازی حساب شده توانست با نتیجه پرگل ۵ بر٣ بر تیم جوان وحرفه ای اداره گاز غلبه ومقام قهرمانی راکسب نماید و  تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با وجود درخشش در مرحله مقدماتی با توجه به عدم دریافت یک کارت واخطار به عنوان تیم اخلاق این دوره مسابقات انتخاب شد.

بر اساس این گزارش:بازی نهایی جام شهید حججی با حضور دوتیم فرمانداری و گاز سپیدان با حضور مسئولان شهرستانی ودانشگاه در سالن ورزشی انقلاب برگزار گردید که پس ازاتمام مسابقه مراحل اهدا جوائز صورت گرفت  وتیم دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان کاپ اخلاق این دوره از مسابقات جام فوتسال کارکنان شهرستان را به خود اختصاص داد.

منبع: مارگون

برچسب ها: فوتسال ، دانشگاه ، سپیدان
نظرات بینندگان