کد خبر: ۱۱۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶

بادوباران مردم وگردشگران را در سپیدان غافلگیر کرد

وزش باد و بارش باران شدید در آخرین روزهای شهریور ، مردم سپیدان ومسافران وگردشگران را غافلگیر کرد وشهر چهره ای پائیری به خود گرفت .

به گزارش شیرازه امروز آسمان سپیدان شاهد حضور ناگهانی ابرهای تیره و باران زا بود و کمتر کسی انتظار بارش باران رحمت الهی را در آخرین روزهای تابستان را در اردکان فارس داشت، اما ساعتی پیش باران رحمت الهی در شهرستان سپیدان در میان ناباوری مردم ومسافران وگردشگران باریدن گرفت.

صدای رعد و برق شدید در شهر شنیده می شد و شدت بارش باران به حدی بود که بسیاری از معابر پر آب شد .بارش بی سابقه باران در آخرین روزهای شهریورماه ، مسافرانی که سپیدان را مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند، غافلگیر کرد.

بارش باران با رعد و برق شدید نیز همراه بود؛ بسیاری از مسافران را مجبور به ماندگاری در محل های اقامتی و روی آوردن به چادرهای مسافرتی کردوشهر چهره ای پائیری به خود گرفت.برخی از گردشگران نیز به دلیل بارش شدید باران فقط به گذر و مشاهده چشم‌اندازهای زیبای سپیدان از داخل خودروهایشان اکتفا کردند و ادامه مسیر را به سوی شهرهای دیگر ترجیح دادند.
دمای هوای سپیدان کاهش یافته تا  نگین زاگرس کم کم بوی پائیز را احساس کند.

پس از چندین روز گرمای طاقت فرسا، بارش باران در شهرستان سپیدان موجب خنک شدن هوا و خوشحالی کشاورزان و شهروندان این شهر شد ومسافرانی که سپیدان را برای آخرین روزهای مسافرت خود انتخاب کرده بودند غافلگیر کرد.

طبق پیش بینی مرکز هواشناسی فارس طی روز های آینده هوای مناطق شمالی استان فارس با افزایش ابرو باد شدید همراه خواهد بود که در نتیجه موجب بروز بارشهای ناگهانی و آبگرفتگی خواهد شد.

منبع:  مارگون

برچسب ها: سپیدان ، گردشگران ، باران
نظرات بینندگان