کد خبر: ۱۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
بعد از ظهر شنبه برگزار خواهد شد:

معارفه استاندار جدید فارس با حضور وزیر کشور

رحمانی فضلی وزیر کشور فردا با سفر به شیراز در مراسم تودیع و معارفه حضور پیدا خواهد کرد.
معارفه استاندار جدید فارس با حضور وزیر کشور
به گزارش شیرازه، عصر شنبه 25 شهریورماه 96 مراسم تودیع افشانی استاندار فعلی و معارفه اسماعیل تبادار استاندار جدید فارس برگزار خواهد شد.

رحمانی فضلی وزیر کشور فردا با سفر به شیراز در مراسم تودیع و معارفه که قرار است حدود ساعت 16:30 برگزار شود حضور پیدا خواهد کرد.

سید محمد علی افشانی بیش از دو سال است که سکنان مدیریت ارشد استان را در دست دارد. گفته می شود مقصد بعدی افشانی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خواهد بود.

معارفه استاندار جدید فارس با حضور وزیر کشوراسماعیل تبادار استاندار جدید فارس نیز که در شهرستان گناوه استان بوشهر متولد شده و دارای مدرک کارشناسی عمران است سابقه تصدی استانداری بوشهر در دوره اصلاحات را دارد.

با وجود انتظارات مردم و نخبگان استان فارس از وزارت کشور مبنی بر انتخاب استاندار بومی در فارس اما رحمانی فضلی ترجیح داد که یک غیربومی را به عنوان مدیریت ارشد فارس به هیئت دولت معرفی کند.
البته تبادار جزء گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان فارس نیز بود که احتمالا نماینده های فارس در مجلس با علم بر اینکه سیاست دولت انتخاب فردی غیر بومی است او را پیشنهاد کرده بودند.

از هفت استانداری که روز چهارشنبه در هیئت دولت توانستند رای اعتماد وزرا را کسب کنند 5 استاندار به طور کامل غیربومی هستند که به نظر می رسد سیاست دولت در انتخاب مدیر ارشد عالی دولت در استان ها استفاده از افراد غیر بومی  است.



نظرات بینندگان