کد خبر: ۱۱۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
در دیدار مدیریت آموزش و پرورش و شهردار نی ریز مطرح شد؛

تقویت آموزش و پرورش، تقویت پایه های علمی شهرستان نی ریز می باشد

مدیریت و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با شهردار نی ریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شیرازه، قره چاهی رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه جمعی از پرسنل این اداره با حضور دردفتر حامد فرغت سرپرست شهرداری نی ریز، انتصاب وی را به عنوان سرپرست شهرداری تبریک و برای وی آرزوی موفقیت کردند.


حامد فرغت سرپرست شهرداری نی ریز  نیز در این دیدار از آمادگی  شهرداری برای کمک و تعامل بین دو اداره خبرداد وافزود : درراستای پیشبرد اهداف متعالی آموزش وپرورش ازهیچ کوششی درحد توان ، دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تقویت آموزش و پرورش ، تقویت پایه های علمی شهرستان می باشد ، آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدواریم با مدیریت خوب  شاهد اعتلا و پیشرفت آموزش و پرورش شهرمان باشیم.


سرپرست شهرداری ادامه داد: شهرداری بعنوان مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات شهری تلاش میکند و همه باید دست به دست هم دهیم بویژه مجموعه فرهنگیان و درراستای پیشرفت شهرمان تلاش نماییم.


درادامه قره چاهی مدیریت آموزش وپرورش  ضمن تبریک به مهندس فرغت سرپرست شهرداری نی ریز ، خدمتگزاران عرصه تلاش و خدمت، از خدمات شبانه روزی وی و کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری قدردانی کرد.


مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان همچنین افزود: هم‌فکری و تعامل در برنامه های مختلف بویژه  امور فرهنگی و هنری با دستگاه ها ونهادها شهری و اجتماعی یکی از عوامل مهم در موفقیت آموزش‌وپرورش می باشد.



منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان