کد خبر: ۱۱۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس:

برای بوشهر استاندار استان فارسی انتخاب شود/مردم چرخ اقتصاد را می‌چرخانند اما آموزش ندیده‌اند

علوی خطاب به استاندار جدید فارس گفت: فارس استانی نخبه‌پرور به لحاظ نیروهای علمی و مدیریتی است، بهادادن به ظرفیت‌های درون استان و استفاده از مدیران بومی می‌تواند حركت این استان را در مسیر توسعه سرعت بخشد.
برای بوشهر استاندار استان فارسی انتخاب شود!

به گزارش شیرازه،در مراسمی با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی ضمن قدردانی از سید محمدعلی افشانی، اسماعیل تبادار به‌عنوان استاندار فارس معرفی شد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم عملكرد افشانی در حوزه جذب سرمایه‌گذاری و منابع صندوق توسعه ملی و حمل و نقل را خوب توصیف و اظهار کرد: پیگیری آزاد راه شیراز اصفهان و فعال شدن این پروژه، جذب 1 میلیارد و 800 میلیون دلار فاینانس و 1.21 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی و تصویب خط آهن شیراز بوشهر،‌ از اقدامات ماندگار مهندس افشانی در سمت استانداری فارس بوده است
.

محسن علوی با بیان اینكه فارس با گوهری گرانقدر وداع می‌كند، حضور افشانی در سمت معاونت عمرانی وزارت كشور را فرصتی مغتنم برای كشور و فارس دانست.

او با اشاره به سوابق درخشان اسماعیل تبادار به‌عنوان استاندار جدید فارس، اصالت بوشهری وی را یادآور شد و ضمن بیان اینکه از استانداری از دیار بوشهر با آغوشی باز استقبال می‌کنیم خطاب به وزیر كشور گفت: انتخاب استانداری اهل استان فارس برای استان بوشهر می‌تواند بر وحدت قلوب مردم و مسئولان دو استان همجوار تاثیرگذار باشد و اخوت و برادری را بین مردم استان فارس و بوشهر افزایش دهد!

بها دادن به مدیران بومی توسعه فارس را سرعت می‌بخشد

علوی خطاب به استاندار جدید فارس گفت: فارس استانی نخبه‌پرور به لحاظ نیروهای علمی و مدیریتی است، بهادادن به ظرفیت‌های درون استان و استفاده از مدیران بومی می‌تواند حركت این استان را در مسیر توسعه سرعت بخشد.

او استفاده از ظرفیت نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی را یكی از ضرورت‌ها برای دست‌یابی به توسعه فارس دانست و گفت: مجمع نمایندگان فارس با تمام توان در كنار استاندار جدید خواهد بود؛ در این دوره مجلس شورای اسلامی شاهد وحدت و انسجامی مثال‌زدنی بین نمایندگان فارس هستیم.

مردم چرخ اقتصاد را می‌چرخانند اما آموزش ندیده‌اند

علوی با اعتقاد به اینکه مردم چرخ اقتصاد را می‌چرخانند اما آموزش‌های اقتصادی مناسبی ندیده‌اند، گفت: توسعه علمی، متوازن و همه جانبه را باید مد نظر داشت؛ باید مردم را از سیاست دور كرد و به سمت اقتصاد سوق داد چراکه سیاست‌زدگی، اختلافات قومی و سیاسی و دامن زدن به این اختلاف‌ها مهمترین عامل رشد نیافتن و عقب‌ماندگی فارس در برخی حوزه‌ها است.

در مراسم امروز، اسماعیل تبادار به عنوان استاندار جدید فارس منصوب شدمعاون عمرانی استانداری فارس، استاندار بوشهر، معاون عمرانی استانداری‌ بوشهر و مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور، از جمله سوابق کاری اسماعیل تبادار استسید محمد علی افشانی استاندار سابق فارس از تیرماه 94 این مسئولیت را برعهده داشت و اکنون به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان