کد خبر: ۱۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل آتش‌نشانی کازرون:

وضعیت فعلی ایمنی میدان شهدا و بازار کازرون نگران‌کننده است

مدیرعامل آتش‌نشانی کازرون گفت: پیش از این نیز در خصوص وضعیت ناایمن بازار و میدان شهدا به مراجعه مسئول نامه‌نگاری شده، اما متاسفانه تا کنون اقدام عملی برای رفع مشکلات این منطقه انجام نگرفته است.

به گزارش  شیرازه، مهدی صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار داشت: قبل از ظهر امروز مانور اطفای حریق  در میدان شهدا اجرا شد.

وی گفت:  در این مانور که بدون هماهنگی قبلی و به منظور سنجش میزان آمادگی آتش‌نشانان در نقطه مرکزی شهر اجرا شد، ماشین‌های اطفای حریق و آب‌رسان از هر دو ایستگاه فراخوانده شدند.

 صادق‌زاده  با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی میدان شهدا و بازار، تصریح کرد: شلوغی و تجمع مردم در میدان شهدا از یک سو، وجود ترافیک در خیابان‌های منتهی به میدان شهدا مانند ابوذر و سلمان از سوی دیگر و نیز نبود راه‌های دسترسی مناسب و راه‌های گریز و نجات موجب می‌شود تا در صورت بروز آتش‌سوزی کار اطفای حریق و امداد نجات در این منطقه از شهر به شدت دشوار و یا حتی در برخی موارد غیرممکن باشد.

مدیرعامل  آتش‌نشانی کازرون با یادآوری اینکه در هنگام حادثه ثانیه‌ها نیز ارزشمندند، هشدار داد: بروز آتش‌سوزی یا دیگر حوادث غیرمترقبه با شرایط فعلی می‌تواند به یک فاجعه بدل شود.
صادق‌زاده لزوم توجه و اقدام عملی ارگان‌های ذی‌ربط را خواستار شد و افزود: پیش از این نیز در خصوص وضعیت ناایمن بازار و میدان شهدا به مراجعه مسئول نامه‌نگاری شده، اما متاسفانه تا کنون اقدام عملی برای رفع مشکلات این منطقه انجام نگرفته است.

مانور اطفای حریق موسوم به ساعت صفر به صورت دوره‌ای بدون هماهنگی با پرسنل و جهت سنجش آمادگی و شرایط تجهیزات و ماشین آلات و نیز وضعیت مناطق حادثه‌خیز اجرا می‌شود.

منبع: کازرون خبر

برچسب ها: کازرون ، اتش نشانی ، شهدا
نظرات بینندگان