کد خبر: ۱۱۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
«کافه مجازی»؛

چه خبر از فیش های نجومی؟!/درسی که باید از کره شمالی یاد گرفت!

وقتی صفحات مجازی را رصد می کنیم اقداماتی از مسئولان در این فضا مشاهده می شود که باید با خود فکر کرد، کجای راه را اشتباه رفته ایم که این افراد امروز مسئولان ما هستند.
به گزارش شیرازه، بالغ بر ۳۰ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای خارجی فعالیت دارند و محبوبیت این شبکه ها واقعیتی است که باید پذیرفت، ایرانی ها به لحاظ فراگیری استفاده از فضای مجازی رتبه اول دنیا را دارند؛ چرا که متوسط استفاده از فضای مجازی در کشورهای دنیا 42 در صد است اما در ایران 82 در صد است،  با توجه به این فراگیری، در بسیاری از مسائل روز کشور و جهان شاهد واکنش های از سوی کاربرای فضای مجازی در ایران نسبت به آن مسائل هستیم؛ بر همین اساس شیرازه در نظر دارد گلچینی از واکنش های کاربران فضای مجازی در ایران را نسبت به اتفاقات روز دنیا در قالب بسته خبریی بصورت هفتگی در روزهای یکشنبه باعنوان« کافه مجازی» منتشر نماید.

چه خبر  از فیش های نجومی؟!

xdtfgاین روزها خبرهای زیادی از حوادث جاده ای کشور به گوش میرسد و مردم عزیز کشورمان را داغدار می کند، شاید به دنبال این حوادث بیشترین انتظار از وزیر راه  است تا با ایمن سازی راه ها و جاده های کشور، این حوادث را کاهش دهد.

اما وقتی به سخنان وزیر راه، بعد از هر حادثه دقت میکنیم، نه تنها تسکین دهنده درد مردم نیست بلکه بیشتر بر ناراحتی آن ها می افزاید.

کاربران فضای مجازی که به خوبی عملکرد مسئولان را رصد می کنند به دنبال جمله وزیر مبنی بر اینکه پول نداریم تا جاده ها را ایمن کنیم؛ نوشته اند: جناب وزیر چه خبر از فیش های نجومی و اختلاس های هزار میلیاردی آقازاده های دولتی؟

درسی که باید از کره شمالی یاد گرفت!


xdtfgxdtfgگاهی برخی از اشتباهات قابل جبران نیستند و یا حتی اگر جبران شوند خسارات زیادی را پیش از جبران به بار آورده اند؛ برجام یکی از این اقدامات است که این روزها حتی مسئولان دولتی هم از این اتفاق خرسند نیستند.

تحریم های جدید امریکا هر روز بیشتر دولتی هارا مطمئن میکند که امریکاه هیچ گاه بر عهد خود وفا دار نیست؛ جمله ای که بیش از این ها مقام معظم رهبری آن را بارها بیان کرده بود و حتی کره شمالی هم بهتر از ما میداند که با امریکا تنها به زبان زور باید حرف زد نه مذاکره.
 
نکته ای که کاربران فضای مجازی هم به خوبی از آن مطلع هستند و با مقایسه دولت تدبیر و کره شمالی، آن را در صفحات خود بیان کرده اند.


دیگه چه خبر!

xdtfgزمان انتخابات که میشود همه کاندیدها شعار هایی برای خود دارند تا بتوانند رای های بیشتری را به جذب کنند!

یکی از شعاری که در زمان انتخابات 96 حامیان دولت عنوان میکردند، رفع حصر بود.

برخی در صفحات خود با اشاره به دستور شورای عالی امنیت در مورد ادامه حصر نوشتند:  خب داشتیم میگفتیم"شعار ما روشنه حصر باید....؟" سال 1400 هم میتونید جهانگیری را به همراه شعار بالا تکرار کنید...!

مواظب گل های اقتصادی باشیم!

xdtfgیکی از مشکلات بزرگ این روزهای جوانان کشورمان نبود شغل مناسب است، شغلی که شاید اگر همه مردم با هم متحد می شدند می توانستند بخشی از این مشکل را حل کنند.

وحدت در خرید تولیدات داخلی و حمایت از تولید کنندگان کشورمان که می توانند برای تعداد زیادی از جوانان اشتغال زایی کنند یکی از راه های کاهش بیکاری در جامعه است.

این مسئله از چشم کاربران فضای مجازی هم دور نمانده است و در صفحات خود نوشتند:  اگر همانقدر که گل نخوردن در زمین کره جنوبی برایمان مهم بود، از تولید کنندگان کشورمان هم حمایت می کردیم امروز در زمین خودمان این همه از آن ها گل اقتصادی نمی خوردیم!

اولویت هایی که برای مسئولان تغییر کرده است!

xdtfg اولویت های مسئولانمان که تغییر کند، باید فاتحه کشور را خواند و انتظاری از آن ها برای رفع مشکلات جامعه نداشت.

وقتی صفحات مجازی را رصد می کنیم اقداماتی  از مسئولان در این فضا مشاهده می شود که باید با خود فکر کرد، کجای راه را اشتباه رفته ایم که این افراد امروز مسئولان ما هستند!

یکی  از این اقدامات جشن 2 سالگی نماینده لیست امید است که برای اینستا گرام خود گرفته، جشنی که باید برای رفع بیکاری و رفع هزاران مشکل دیگر مردم بگیرد نه برای چنین مسئله بی ارزشی.


نظرات بینندگان