کد خبر: ۱۱۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
فرمانده سپاه خرامه:

برنامه امسال یادواره شهدای شهرستان خرامه متحول خواهد شد/ بیش از 100 نفر مقدمات مراسم را فراهم کرده اند

امسال برای ملموس تر شدن ذره ای از ایثارگری های یادگاران 8 سال دفاع مقدس، یادواره رزمی حماسی شهدای شهرستان خرامه در منطقه تاکتیکی پادگان قدس همراه با بازسازی صحنه های نبرد برگزار می شود که برنامه ای متحول و متفاوت خواهد بود.

به گزارش شیرازه، علی اکبر طحان فرمانده سپاه ناحیه خرامه با تاکید بر اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اظهار داشت: یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را از نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم منتقل می کند.

وی افزود: امسال برای ملموس تر شدن ذره ای از ایثارگری های یادگاران 8 سال دفاع مقدس، یادواره رزمی حماسی شهدای شهرستان خرامه در منطقه تاکتیکی پادگان قدس همراه با بازسازی صحنه های نبرد برگزار می شود که برنامه ای متحول و متفاوت خواهد بود.

طحان ادامه داد: این مراسم با سخنرانی و روایت گری فرمانده گردان حضرت زهرا(س) لشکر فجر در دوران دفاع مقدس، اجرای صحنه های واقعی جبهه و جنگ و برپایی برنامه های متنوع دیگر همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه خرامه ضمن تشکر از همکاری های امام جمعه، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و سایر اداراتی که در برپایی مراسم همکاری داشتند بیان داشت: بیش از 100 نفر طی دو هفته گذشته مقدمات مراسم را فراهم کرده اند.

وی در پایان گفت: این مراسم در محل پادگان قدس واقع در جاده خرامه سروستان بالاتر از جایگاه CNG برگزار خواهد شد که از خانواده معظم شهدا و عموم مردم ولایت مدار شهرستان جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.

منبع: صدای خرامه

برچسب ها: خرامه ، سپاه ، دفاع مقدس
نظرات بینندگان