کد خبر: ۱۱۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
هفته پنجم لیگ یک فوتبال کشور؛

مصاف کاکوهای نارنجی پوش شیراز با اکسین البرز

از هفته پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور، تیم برق نوین شیراز از ساعت 17 امروز در ورزشگاه حافظیه میزبان اکسین البرز خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، از هفته پنجم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور، تیم برق نوین شیراز از ساعت 17 امروز در ورزشگاه حافظیه میزبان اکسین البرز خواهد بود. بنا بر این گزارش، تیم فوتبال برق نوین در هفته چهارم رقابت ها و در دیداری خانگی موفق شد با یک گل تیم شهرداری تبریز را از پیش روی بر دارد تا شیرازی ها دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرند. تیم اکسین البرز نیز در خانه با دو گل بر تیم راه آهن تهران چیره شد.

شاگردان مهابادی در صورت برد در این دیدار و عدم نتیجه‌گیری گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسنجان در جایگاه ششم جدول قرار می‌گیرند.  تیم برق نوین که نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه می کند در این فصل با جذب بازیکنان جوان و با انگیزه بدنبال تثبیت خود در این رقابت ها و کسب جایگاهی مناسب در جدول رده بندی مسابقات در پایان فصل است.

تیم برق نوین شیراز در حال حاضر با 2 باخت، 2 برد  و کسب 6 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. تیم اکسین البرز نیز نیز با 2 برد، یک تساوی، یک باخت و کسب 7 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

نظرات بینندگان