کد خبر: ۱۱۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

ضرب و شتم مدیرعامل فجر شهید سپاسی در بابل/ فلاح: برای این فوتبال متاسفم!

پس از پایان دیدار تیم های فجرسپاسی و خونه به خونه بابل که با میزبانی شمالی ها و شکست تیم میزبان برگزار شد، اتفاقات حاشیه ای برای مدیرعامل باشگاه فجر بوجود آمد.

به گزارش شیرازه، روز گذشته، مدیر عامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی پس از پایان بازی فجر با تیم «خونه به خونه» بابل مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در این باره امیرحسین جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجرشهید سپاسی در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: آقای فلاح مدیرعامل محترم باشگاه فجر پس از پایان بازی تیم های فجرسپاسی و خونه به خونه بابل جهت عرض خسته‌ نباشید و تشکر از مهمان‌نوازی بابلی ها به سراغ مدیرعامل باشگاه خونه به خونه می رود و متاسفانه آقای حسن زاده مدیرعامل و چند تن از همراهان ایشان ضمن فحاشی به آقای فلاح، ایشان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و اگر نیروی انتظامی دخالت نمی کرد مشخص نبود چه بلایی بر سر مدیر عامل باشگاه ما می آمد.

وی گفت: مشخص نیست چگونه و به چه دلیل مدیر تیم خونه به خونه و اطرافیانش به خود اجازه دادند که اینگونه با آقای فلاح رفتار کنند. مطمئنا باشگاه فجرسپاسی این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی سابقه طولانی در فوتبال برتر کشور دارد و ایشان از نظر اخلاقی همیشه زبانزد اهالی فوتبال بوده اند. از کمیته انضباطی می خواهیم به این مساله ورود کند در غیر اینصورت اتفافات به مراتب بدتری در بابل رخ خواهد داد.

رسول فلاح مدیرعامل فجرسپاسی نیز در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعاً آدم متأسف می‌شود برای این فوتبال. در کجای دنیا در یک بازی و در جایگاهی ویژه یک مدیرعامل مهمان را به باد کتک می‌گیرند. مگر همه چیز را می‌توان با پول حل کرد. من واقعاً این حق را می‌دهم به تیم‌های دیگر که در مازندران به مشکل بر بخورند. مگر قرار است هر کسی در فوتبال شکست بخورد باید این همه جنگ جدل راه بیندازد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در پایان گفت: امروز واقعاً خدا نظر لطفش را به من کرد و جانی دوباره به من داد. با این بلایی که حسن‌زاده و اطرافیانش بر سر من آوردند فقط خدای بزرگ من را نجات داد.

نظرات بینندگان