کد خبر: ۱۱۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد؛

به دام افتادن 5 سارق فراری در نی ریز

دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از دستگیری 5 سارق فراری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبرداد.

به گزارش شیرازه، رسول ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: 5 سارق فراری که مرتکب 8 فقره سرقت در نی ریز شده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

ابراهیمی ادامه داد:  5 سارق که اقدام به 8 فقره سرقت از اواخر سال قبل تاکنون در شهر نی‌ریز کرده بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی طی دو هفته دستگیر و روانه زندان شدند.


وی افزود: سارقی 27 ساله و سابقه‌دار که در اسفندماه سال گذشته اقدام به سرقت از دو ملک در جنوب شهر نی‌ریز کرده بود،  دستگیر و با اعتراف به بزه ارتکابی، روانه زندان شد.

دادستان نی ریز خاطر نشان شد: این سارق مقداری لوازم منزل را از این املاک سرقت کرده بود.


رسول ابراهیمی در ادامه گفت: در هفته آغازین شهریور، سارقی ٣٢ ساله و سابقه‌دار که اقدام به دو فقره سرقت کندوهای عسل در بهمن ماه سال گذشته و همچنین سال جاری در دو منطقه نی‌ریز کرده و در مجموع 6 کندو را به سرقت برده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی، دستگیر و روانه زندان گردید.

وی در ادامه بیان کرد: این سارق از یک کارگاه تولیدات بتنی نیز 150 متر کابل نیز به سرقت برده بود.


دادستان نی ریز گفت: همچنین سارق 28 ساله‌ دیگری که اقدام به سرقت وسایل متعددی از درون یک خودرو کرده بود، در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد.

وی عنوان داشت: دو سارق دیگر نیز که مقداری کابل و لوله‌های پلی‌اتیلن سرقت کرده بودند، در هفته دوم شهریورماه دستگیر و با اعتراف به بزه ارتکابی، روانه زندان شدند.


ابراهیمی در پایان خاطر نشان شد: شهروندان می‌توانند با نصب دزدگیر بر روی پنجره‌ها و یا زدن قفلهای مطمئن بر در منزل و نصب دوربین در مغازه‌ها، از اموال خود بیشتر حفاظت کنند. همچنین مردم باید مراقب افراد ناآشنا و مشکوک که درحال پرسه زدن هستند، باشند و حضور آنها را به پلیس 110 و یا کلانتری‌ها اطلاع دهند.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، دادستان ، سارق
نظرات بینندگان