کد خبر: ۱۱۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶

سرمربی برق جدید شیراز: برابر اکسین البرز، تیم برتر میدان بودیم

سرمربی تیم برق شیراز با اشاره به اینکه برابر تیم اکسین البرز، تیم برتر میدان بودیم گفت: اگراز فرصت ها بهتر استفاده کرده بودیم بیش از یک گل باید به ثمر می رساندیم.
به گزارش شیرازه، داوود مهابادی، شامگاه دوشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر اکسین البرز در جمع خبرنگاران افزود: در هر 2 نیمه برتر بودم و چهارفرصت خوب گلزنی هم از دست دادیم و باید در تمرینات روی این مساله بیشتر کار کنیم.
وی اضافه کرد: همانگونه که پیشتر هم گفته ام هر چه بیشتر از مسابقات می گذرد، تیم ما هماهنگ تر می شود و این امیدواری وجود دارد که روز به روز بهتر شویم و با بازیکنان جوان برق جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم برق ادامه داد: بازیکنان تیم نیاز به حمایت بیشتری دارند و مسئولان استان فارس باید به این تیم که از سوی بخش خصوصی حمایت می شود از نظر مالی و معنوی کمک کنند.
مهابادی، با تقدیر از هواداران تیم برق جدید شیراز گفت: با تشویق هواداران توانستیم به پیروزی برسیم و آنها در این بُرد سهم بسزایی دارند.
در حالیکه خبرنگاران در سالن کنفرانس منتظر صحبت های علی لطیفی سرمربی تیم اکسین البرز بودند او از مصاحبه خود داری کرد.
تیم برق جدید شیراز عصر دوشنبه در هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با گل دقیقه 57 محمد رضا فیروز زاده، تیم اکسین البرز را شکست داد.
هم اینک درجدول رده بندی، تیم نفت مسجد سلیمان با مربیگری، محمود فکری کاپیتان سابق استقلال تهران با 13 امتیاز در صد قرار دارد، تیم برق جدید شیراز با 9 امتیاز در رده ششم جدول است و اکسین البرز هم با هفت امتیاز درمکان هشتم قرار گرفته است.
درمسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان