کد خبر: ۱۱۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
دادستان داراب:

مسئولان نباید از انتقاد ناراحت شوند/آماده پذیرش انتقادات هستم

دادستان داراب گفت: بنده آمادگی پذیرش هر نوع انتقاد منطقی دارم و همه مسئولان باید انتقاد بپذیرند وباید به گونه ای عمل کنند که دیگران از جایگاه و سخنان آنان در راستای منافع شخصی خوداستفاده نکنند.

به گزارش شیرازه، صادق صادقی دادستان داراب در جمع خبرنگاران گفت: زیبنده شهر داراب نیست که مسولان با هم اختلاف داشته باشند، در فضای مجازی بعضا به  دادستان  هم انتقاد شده و من ناراحت نشدم و بررسی کردم دیدم حق با مخاطبین است و فورا دستور پیگیری وحل مشکل دادم مانند موضوع تخریب یک دیوار که بررسی شد.

 دادستان داراب گفت: بنده آمادگی پذیرش هر نوع انتقاد منطقی دارم و همه مسئولان باید انتقاد بپذیرند وباید به گونه ای عمل کنند که دیگران از جایگاه و سخنان آنان  در راستای منافع شخصی خوداستفاده نکنند.

صادقی گفت: بنده در حوزه کاری ام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های قوه قضائیه و در جهت خدمت به مردم حرکت  می کنم. اخیرا اخراج ۲۰ نفر از کارگران پتروشیمی داراب مرا بسیار نگران کرد زیرا تعطیلی پتروشیمی داراب به ضرر مردم است.

صادقی دادستان داراب گفت: مرادی رئیس بنیادشهید داراب از یادگاران دفاع مقدس واز جنس شهداست و بنده افتخار می کنم که نوکری خانواده های معظم شهدا داشته باشم وآمادگی هر نوع خدمت و همکاری با آنان در محدوده قانون دارم.

بهره برداری سیاسی از شهدا کار درستی نبود و ناراحت شدم

به منظور بررسی مشکلات خانواده های معظم شهدا وایثارگران قاسم مرادی رئیس بنیاد شهید و کارشناسان این اداره با دادستان و رئیس دادگستری داراب دیدار و گفتگو کردند.

رئیس بنیاد شهید داراب در این دیدار گفت:  به دلیل بحران خشکسالی و عدم اشتغال بعضی مشکلات قضایی برای فرزندان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگران از قبیل وام های بانکی وغیره بوجود آمده که درخواست داریم دستگاه قضایی در محدوده قانون با ما همکاری کنند.

مرادی گفت: بنده خود را سرباز ولایت و خادم شهدا و ائمه جمعه داراب و جنت ومسولان قضایی داراب را الگوی خود ومحور وحدت می دانم. بنده در جهت خدمت و گره گشایی از کار خانواده شهدا و ایثارگران با فرماندار و نماینده و ائمه جمعه و مسئولان شهرستان در تعامل هستم.

مرادی صراحتا عقیده سیاسی خود را اصولگرا اعلام کرد و گفت: اجازه نمی دهم هیچ شخص یا مسئولی از جایگاه شهدا و بنده استفاده شخصی وجناحی ببرد. متاسفانه اخیرا عده ای در فضای مجازی از تصویر بنده و دیدار با خانواده معظم شهدا و قبور مطهر شهدا بهره برداری سیاسی کرده اند و بنده خیلی از این حرکت ناراحت شدم.

برای اجرای عدالت در دستگاه قضایی همه یکسان هستند

موسوی رئیس دادگستری داراب در دیدار با رئیس بنیاد شهیدوامور ایثارگران داراب گفت:امروز مردم و مسئولان شهرستان وکشور هرچه دارند از عظمت وبرکت خون شهداست و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا وظیفه است و سعادت می خواهد.

موسوی گفت: برای اجرای عدالت در دستگاه قضایی همه یکسان هستند اما در دادگستری دفتری داریم به نام رسیدگی به امور شاهد و ایثارگران که بر اساس قانون در جهت تسریع درحل مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگران حمایت می کند.

موسوی گفت: رئیس بنیاد شهید داراب از نیروهای ولایی و ارزشی و خادم الشهداست و نباید بعضی از شخصیت ها در داراب از جایگاه شهدا ورئیس بنیاد شهید بهره برداری خاص نمایند زیرا سیاسی کردن شهدا در فضای مجازی و حقیقی کاردرستی نیست.

منبع: داراب آنلاین

برچسب ها: داراب ، عدالت ، دادستان
نظرات بینندگان