کد خبر: ۱۱۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت نمایشگاه­های بین‌المللی فارس خبر داد:

مشارکت 30 درصدی تولیدکنندگان فارس در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی شیراز

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری عصر روز سه‌شنبه 28 شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

مشارکت 30 درصدی تولیدکنندگان فارس در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی شیرازبه گزارش شیرازه، مدیرعامل شرکت نمایشگاه­های بین المللی فارس، صنعت لوازم خانگی را یکی از رشته های شتاب دهنده توسعه صنعتی برشمرد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد کسب و کار مطلوب، افزایش بهره‌وری فرآیندهای تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، معرفی جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های روز دنیا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیان کرد.

سید محمود موسوی از مشارکت 30 درصد تولیدکنندگان استانی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: 65 شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قم و ... و نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه و فرانسه در قالب 200 غرفه در دو سالن حافظ و سرو به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود می پردازند.

موسوی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان را انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و... اعلام کرد و گفت: برندهای برتر داخلی و خارجی از جمله امرسان، اسنوا، هیمالیا، استیل البرز، میدیا، AEG، کن، پیلوت، پاناسونیک، مارشال و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

تمامی علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه مورخ 31 شهریور ماه 1396 از ساعت 17 الی 22 به محل دایمی نمایشگاه­های بین المللی فارس مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان