کد خبر: ۱۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

رنجنامه بسیج دانشجویی 5 دانشگاه شیراز به رئیس جمهور

بسیج دانشجویی 5 دانشگاه‌ شیراز  طي رنجنامه‌ای خطاب به رئيس جمهور ضمن انتقاد شديد از بي توجهي و درك غلط آقايان از فرهنگ و سرمايه گذاري صحيح، ويژگي هاي استاندار آينده فارس را به احمدي نژاد گوشزد كردند.

در نامه سرگشاده پنج بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز خطاب به دکتر محمود احمدی نژاد در خصوص ویژگی های استاندار آینده استان فارس آمده است: استان شهیدپرور فارس که بیش از 14هزار و 600 شهید را در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم كرده است، این روزها که نه، سالیان سال است در پی سوءمدیریت های باندی و سیاسی، دچار برخی مفاسد شده است؛ مفاسدی که بیانش عرق شرم بر پیشانی مردم انقلابی سومین حرمین اهل بیت (ع) می نشاند؛ مردمی که با چشمانی حیرت زده به برخی مدیران استانی می نگرند که چگونه فرهنگ و خاک این استان را به باد می دهند؛ خاک از پی زمین خواری برخی آقایان، بستری برای قدرت یابی سیاسی شده است.

 

افسران مقابله با جنگ نرم در دانشگاه های شیراز بیان داشته اند: فرهنگی که باید شایسته سومین حرم اهل بیت (ع) باشد، بر اثر درک غلط آقایان از فرهنگ و سرمایه گذاری صحیح، در زیر فنداسیون مجتمع های تجاری که جز ترویج مصرف گرایی و سرمایه بری، حاصلی ندارند، در حال تبدیل شدن به ضد فرهنگی است که هر روز بیشتر از دیروز خود را در شهر نمایان می سازد.

 

پنج بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز خطاب به دکتر احمدی نژاد تصریح کرده اند: این نامه سرگشاده را رنجنامه ای بدانید از سوی فرزندان معنوی حضرت روح الله که کمالشان را در تبعیت محض از امام خامنه ای می دانند؛ البته رنجنامه ای که در بطن خود کینه ای مقدس از اهالی ناکجا آباد زر و زور و تزویر را نگه داشته است؛ رنجنامه ای که فقط رنجنامه نیست؛ مطالبه ای در مسیر تحقق عدالت علوی جهت زمینه سازی حکومت مهدوی در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه است.

 

در اين رنجنامه با بيان اينكه مردم فارس، تشنه خدمت بی ریا و مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی و زمین خواری و نگاه فرهنگی اسلام محور به دور از هر گونه ناخالصی لیبرالی هستند، اضافه شده است: این مطالبات را خوب بخوانید که دیگر زمان آزمون و خطا و فرستادن استانداری که جهت کسب قدرت، تغییر ایدئولوژی می دهد به پایان رسیده است.  

 

دانشجویان بسیجی دانشگاه های شیراز در بخشی دیگر از این نامه، ویژگی های کارکردی استاندار مطلوب برای این استان را آورده و بیان داشته اند: انتظار می رود در گزینش شخص مدنظر، خصوصیات زير مد نظر گرفته شود:   

 

1. درک بار معنایی سومین حرم اهل بیت (ع) و تلاش در مسیر ایجاد بسترهای فرهنگی لازم جهت رشد فرهنگی اسلام محور این استان.

 

در این زمینه مبارزه با تزهای «عمرانی ضد فرهنگی» مطرح در استان از جمله گسترش مجتمع های تجاری قارچ گونه، تخصیص حدود 85 درصد اعتبارات به بالاشهر با عنوان «هدف 90» که مصوب شورای اسلامی شهر شیراز است، تجاری سازی بین الحرمین در شیراز، زمین خواری به بهانه فرهنگ! و غيره كه باید از ویژگی های غالب استاندار بعدی این استان باشد، مطرح شده است.

 

2. قرار دادن مستضعفین و پابرهنگان که به بیان حضرت روح الله(ره) صاحبان اصلی انقلابند، در محور همه برنامه ریزی ها؛ چرا که بیشترین گروهی که از زمین خواری متضرر شدند، همین مردم پا به کار انقلاب بوده اند.

 

3. احترام به علمای در خط اسلام ناب محمدی (ص) و به طور خاص، حضرت آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان، نه به صورت نمایشی و تصنعی، بلکه احترام و توجه به آنان به عنوان وزنه های علمی و فرهنگی استان که همواره مدافع حقوق پایمال شده مستضعفین بوده اند.

 

بی شک در مسائل استان، محور وحدت، نماینده ولی فقیه در استان است و فصل الخطاب بودن وي در مسائل باید برای همگان دارای اهمیت باشد.

 

4. استفاده از نیروهای خدوم بومی که جز به اعتلای فرهنگی و عمرانی استان فارس، به هیچ منفعت حزبی و باندی نیندیشند؛ وحدت امت حزب الله در این استان، بی شک بسته به نیات پاک و عمل کارآمد مسئولان خواهد بود.

 

5. اهتمام جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری های گسترده نه به صورت شعاری و گزینشی- همچون استاندار سابق و معاون فعلی در سازمان میراث فرهنگی! - بلکه مبارزه ای که دزدان زالو صفت استان را که سال هاست زمین را چون خون مردم می مکند، مورد هجمه عادلانه قرار دهد و در این مسیر، به هویت سیاسی چپ و راست دزدان گرگ صفت، بها ندهد؛ چرا که در قاموس عدل علوی، دزد، دزد است چه چپ باشد، چه راست که همه را باید با شمشیر بران عدالت، از دست اندازی به بیت المال مسلمین راند و به محکمه نشاند، البته متناسب با جرم.

 

6. استان فارس به دلیل ورود قدرت طلبانه! استاندار سابق به عرصه سیاست، به لحاظ جذب بودجه های مصوب، یکی از ضعیف ترین استان های کشور است و این مسئله بارها و بارها، از سوی نماینده ولی فقیه در استان فارس گوشزد شد، اما ظاهرا فالوده خوری های سیاسی استاندار! مانع شنیدن این تذکرات شده بود.

 

استاندار آینده باید به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشد؛ چرا که در صورت عدم جذب بودجه های مصوب، برخی تبعات، بی شک دامن این استان استراتژیک را مي گيرد.

 

اجرایی سازی شایسته و متناسب با زمان مصوبات سفر رهبری و رئيس جمهور به استان فارس نیز نباید مورد غفلت واقع شود.

 

7. تلاش در مسیر ایجاد بسترهای متناسب با فرهنگ اسلامی- ایرانی جهت جذب سرمایه گذاران بی حاشیه و سالم اقتصادی.

 

این نکته بدان جهت کلیدی است که سابقه سرمایه گذاری مفسدان اقتصادی هنوز در اذهان عمومی این استان باقی مانده است.

 

در پایان این نامه خطاب به رئیس جمهور آمده است: آن چه آمد، برخی ویژگی های استاندار آینده را مطرح، و اولویت های کاری این استان را نیز بیان کرد، امید است که با انتخاب فردی شایسته و در خط اسلام ناب محمدی(ص)، موجب از میان رفتن موانع پیشرفت متناسب با الگوی اسلامی- ایرانی مد نظر امام خامنه ای در این استان باشید.

 

استانی که رهبر معظم انقلاب در وصف آن بیان داشته اند «استان فارس حقا و انصافا یك قله است»؛ مطالبه گری ما دانشجویان همواره ادامه دارد و استاندار بعدی مطمئنا در زیر ذره بین دانشجویان است.

 

لازم به ذکر است، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز و بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر شیراز امضاکنندگان این نامه هستند./انتهای پیام/85

نظرات بینندگان