کد خبر: ۱۱۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

حضور اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان در خیریه نرجس شیراز

اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان جمهوری اسلامی ایران که به مقام نایب قهرمانی پارالمپیک 2016 برزیل دست یافته بودند در نشستی دوستانه و صمیمی با بهاالدینی مدیرعامل موسسه نرجس شرکت کردند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان جمهوری اسلامی ایران که به مقام نایب قهرمانی پارالمپیک 2016 برزیل دست یافته بودند  در نشستی دوستانه و صمیمی با بهاالدینی مدیرعامل موسسه نرجس شرکت کردند.

در این دیدار احمد شاه حسینی بازیکن ارزنده تیم ایران گفت: سال گذشته در چنین روزی تیم ایران پس از تنها دوبار شرکت در مسابقات پاراالمپیک توانست تیم های بزرگی همچون آرژانتین را شکست دهد و نائب قهرمان پاراالمپیک ریو شود به همین مناسبت و به شکرانه این موفقیت تصمیم گرفتیم در سالگرد پیروزیمان در سرای نرجس حضور داشته باشیم و از زحمات پرسنل صدیق این مجموعه تشکر کنیم.

در پایان این نشست صمیمی ملی پوشان با اهداء پیراهن تیم ملی به دو نفر از مددجویان سرای نرجس صحنه های زیبایی از انسان دوستی و محبت را خلق کردند.
احمد شاه حسینی نیز که قبلا مدال طلای قهرمانی آسیا را به موسسه نرجس تقدیم کرده بود با تقدیم پیراهن شماره 11 تیم ملی کار زیبای خود را تکمیل کرد.

حضور اعضای تیم ملی فوتبال نابینایان در خیریه نرجس شیراز

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان