کد خبر: ۱۱۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان خبرداد:

هفت کشته ومصدوم براثر تصادف در جاده سپیدان

برخورد دو خودروی سواری پژو در کیلومتر 30 جاده سپیدان به یاسوج موجب کشته شدن دوتن و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.

به گزارش شیرازه، مهدی خورشیدی مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان سپیدان درگفتگو با خبرنگار ماگفت: این حادثه عصر امروز 28 شهریورماه به اورژانس 115 اعلام شد و به دنبال آن سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی هلال احمر وآتش نشانی به محل اعزام شدند.

خورشیدی افزود: در این حادثه متاسفانه دو نفر در دم جان خود را از دست داد و پنج نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پنج نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، توسط اورژانس هوایی به بیمارستان های یاسوج وسپیدان شدند.

مسئول امداد ونجات هلال احمر شهرستان سپیدان با بیان اینکه این حادثه در محور سپیدان به یاسوج رخ داد گفت: در کیلومتر 30 جاده سپیدان بر اثربرخورد شدید دوخودرو سواری پژو 2 نفر جان خود را از دست دادند که کارشناسان علت این تصادف را عدم توجه به جلو وسرعت بالا اعلام کردند.

وی افزود: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه دو نفر جان خود را از دست داده اند و پنج نفر نیز مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل شده اند.
خورشیدی توصیه کرد: با رعایت قوانین آرامش را به خانواده خود هدیه دهیم. علت سانحه عدم رعایت سرعت مطمئنه و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام شده است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی  بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 یاسوج به محل حادثه ا اعزام ومصدومان را به مراکز درمانی یاسوج منتقل کردند متاسفانه در این حادثه براثر شدت وارده یکی از خودروها کامل در آتش سوخت.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، هلال احمر ، امداد
نظرات بینندگان