کد خبر: ۱۱۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
جوابیه شهرداری منطقه 10 به گزارش شیرازه:

از روند اجرائی پروژه زیرگذر گلستان مطلع هستیم

پروژه زیرگذر گلستان دارای شش پل دور برگردان توسط سازمان عمران شهرداری بعنوان مجری، و تحت مدیریت و نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز با پیشرفت فیزیکی قریب 70% در حال اجرا می باشد.
از روند اجرائی پروژه زیرگذر گلستان مطلع هستیم
به گزارش شیرازه، مسدود شدن زیر گذر گلستان طی دو ماه گذشته مشکلاتی را برای تردد اهالی این منطقه و مسافرانی که قصد ورود و خروج از این محور را دارند ایحاد کرده است. هفته گذشته شیرازه طی گزارشی اظهارات مسئولان شهری در این باره و زمان بازگشایی این زیرگذر را جویا شد که طی گزارشی آنرا منتشر کرد.

در این گزارش خبرنگار شیرازه موفق نمی شود با شهردار این منطقه بصورت مستقیم صحبت کند اما مسئول دفتر شهردار در پاسخ به خبرنگار شیرازه(نقل به مضمون) می‌گوید:«شهردار در جلسه هستند، سووال شما با ایشان مطرح شد و ایشان اعلام کردند که اطلاعات کامل و دقیقی ندارند و معاونت عمرانی و اجرایی بهتر می دانند، چرا که پروژه دست آن ها است.»

شیرازه نیز با توجه به سخنان مسئول دفتر شهردار منطقه نوشت:«با وجود اینکه شهرک های شمال غرب شیراز جزء محدوده منطقه 10 شهرداری شیراز محسوب می شود اما شهردار این منطقه در پاسخ به خبرنگار شیرازه مبنی بر آخرین وضعیت پروژه زیرگذر شهرک گلستان می گوید: مسئولیت این پروژه  با معاونت عمرانی و اجرایی شهرداری است.وی ظاهرا از مراحل اجرایی بزرگترین پروژه منطقه 10 اطلاعی نداشت»

اما شهرداری منطقه 10 جوابیه ای به شرح زیر صادر کرده که در ادامه آمده است:
به نام خدا
سردبیر محترم پایگاه تحلیلی خبری شیرازه
با سلام و احترام
در پی درج خبری تحت عنوان:
(از بی اطلاعی شهرداری منطقه ده تا تسریع درروند اجرای پروزه در صورت تامین مالی) بدینوسیله جوابیه شهرداری منطقه ده به شرح ذیل ارسال می گردد. فلذا شایسته است مطابق قانون نسبت به درج جوابیه با همین مشخصات اقدام نمایند، شهردار منطقه ده هیچگونه مصاحبه ای اعم از حضوری و یا تلفنی و ... با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه نداشته است. درج خبر مبنی بر بی اطلاعی شهرداری منطقه ده صحت نداشته و فاقد اصالت بوده و نگارنده محترم خبر صرفا برداشت شخصی و نظر خود را ارائه نموده که با اصل امانت در نقل قول و اطلاع رسانی حرفه ای منافات دارد. توضیحا، پروژه زیرگذر گلستان بعنوان یکی از پروژه های بزرگ مقیاس شهری بطول 2/1 کیلومتر و دارای شش پل دور برگردان توسط سازمان عمران شهرداری بعنوان مجری، و تحت مدیریت و نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز با پیشرفت فیزیکی قریب 70% در حال اجرا می باشد.
همچنین اعلام میدارد شهردار منطقه ده بصورت مستمر از پروژه بازدید مینمایند و در جریان روند اجرایی پروژه قرار دارند.

از روند اجرائی پروژه زیرگذر گلستان مطلع هستیم
نظرات بینندگان