کد خبر: ۱۱۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سپیدان برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپیدان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، اسماعیل پولاد مسئول فرهنگی واجتماعی سپاه ناحیه سپیدان ؛ برگزاری پیاده‌روی خانوادگی سپیدانی ها را به واسطه دفاع مقدس و فداکاری‌های رزمندگان در آن دوران دانست و اظهار کرد: به منظور حفظ این میراث عظیم، در هفته دفاع مقدس امسال روز پنج شنبه سی ام شهریورماه برای پیاده‌روی و راهپیمایی بسیجیان و عموم مردم اختصاص داده شده است.

وی افزود: این همایش با تجمع خانواده های علاقمند به امر ورزش از پارک شهروند آغاز شده و پس از طی مسیر دو کیلومتری تا محل گلزار شهدا ادامه می یابداین همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت  هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

پولاد تصریح کرد: همچنین برپایی ایستگاه صلواتی در طول مسیر، اجرای برنامه ومسابقات حضوری از دیگر برنامه های این سازمان در این روز بزرگ است.

وی تأکید کرد: تلاش ما در مجموعه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات ورزشی ومسابقات در مراسمات مختلف در سطح شهر است.

پولاد: یکی از مناسبتهای مهم در طول سال هفته دفاع وگرامیداشت یادوخاطره دلاورمردی های شهیدان است . وی درادامه اظهار داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی سال جای و پیش‌بینی‌شده تعداد زیادی از خانواده های سپیدانی در این همایش حضور  پیدا کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری این مراسم ورزشی همگانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر ، ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم است واز مردم تقاضا داریم به‌ اتفاق خانواده‌های خود با لباس و کفش ورزشی حضور پیدا کنند.یکی از انگیزه‌های این همایش اهدای جوایز ارزنده است و در این زمینه با مشارکت برخی از نهادهای فرهنگی شهرستان هماهنگی لازم انجام‌شده است.

وی خیابان پارک شهروند به سمت گلزار را مسیر همایش پیاده‌ روی عنوان کرد و افزود: همایش در گلزارشهدا جهت انجام مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز با حضور مسئولان مستقر خواهیم شد.

مسئول فرهنگی واجتماعی سپاه ناحیه سپیدان ؛در پایان خواستار حضور حداکثری خانواده‌ها جهت شرکت در همایش بزرگ و نشاط آور پیاده‌روی شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سپیدانی ها روز پنج شنبه سی ام شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس راس ساعت ۷ صبح از محل پارک شهروند آغاز می گردد.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، همایش ، پیاده روی
نظرات بینندگان