کد خبر: ۱۱۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶

پیام جامعه ورزش فارس بمناسبت فرارسیدن ماه محرم

جامعه ورزش فارس با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم ولایی و ورزش دوست فارس تسلیت گفت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، جامعه ورزش فارس با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم ولایی و  ورزش دوست فارس تسلیت گفت.

بنابر این گزارش، متن پیام صادر شده به این شرح است :

بسم ا...الرحمن الرحیم

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت، به طوری که شهادت و شهادت طلبی الگوی شهدا و ایثارگران ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده و هست و دلدادگی و پایبندی به مرام سید و سالار شهدا در سلوک و طریق زندگی آنان مبرهن و آشکار است و چنانکه امام خمینی(قدس سره الشریف) می فرماید: انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم الحرام را به فال نیک گرفته و یاد و خاطره همه شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی می داریم و فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه شهادت سالار آزادگان جهان و سرور شهیدان اسلام حضرت امام حسین (علیه السلام) و هفتاد و دو یار وفادارش را به مردم ولایتمدار و جامعه بزرگ و موفق ورزش استان فارس تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و به تأسی از شهداء و ایثارگران، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره می جوییم.


نظرات بینندگان