کد خبر: ۱۱۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶

دونده شیرازی به مرحله نهایی بازیهای داخل سالن آسیا راه یافت

رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت: مسلم نیا دوست دونده شیرازی به مرحله نهایی پنجمین دوره بازیهای داخل سالن اسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، راه یافت.
به گزارش شیرازه، رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت : مسلم نیا دوست دونده شیرازی به مرحله نهایی پنجمین دوره بازی های داخل سالن اسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، راه یافت. 

سیروس زارع مهذبیه در این باره افزود: نیا دوست شامگاه سه شنبه در مرحله مقدماتی ماده 1500 متر این بازی ها با زمان سه دقیقه و 58 ثانیه و 23 صدم ثانیه به مرحله نهایی صعود کرد .
وی اضافه کرد: تیم ملی دو و میدانی ایران تاکنون در این بازیها توسط حسن تفتیان و رضا قاسمی به ترتیب مدال طلا و برنز ماده 60 متر را کسب کرده اند .

زارع مهذبیه افزود: در جلسه ای که با حضور دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران برگزار شد، میزبانی هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در سال 2018 برای ایران به تصویب رسید.

کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به رقابت های ترکمنستان اعزام شده است.
این رقابت ها از بیست و پنجم شهریور ماه در عشق اباد ترکمنستان آغاز شد و تا سی ام شهریور ماه ادامه دارد .

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان