کد خبر: ۱۱۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
فرمانده ی سپاه فراشبند در نشست خبری هفته ی دفاع مقدس:

بیش از 120 برنامه ی مختلف در هفته ی دفاع مقدس انجام خواهد شد

برنامه هایی با همکاری حوزه ها وپایگاه های مقاومت در سطح شهرستان به جهت بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه، سرگرد پاسدار محمود عابدی فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند عصر روز گذشته در نشست خبری که به مناسبت هفته ی دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه  شهرستان فراشبند برگزار شد به تشریح برنامه های این هفته پرداخت.

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند

سرگرد عابدی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها و دلاوری های رزمندگان، جانبازان وایثارگران را در جبهه های نبرد حق علیه باطل مثال زدنی خواند.

وی تقارن هفته ی دفاع مقدس با آغاز ماه محرم را نشان از تشابه فرهنگ عاشورا و فرهنگ دفاع مقدس خواند وگفت: همه ی آن جلوه هایی که در عاشورا رخ داد در دفاع مقدس هم وجود داشت حرکتی که امام حسین (ع) در سال 61 هجری آغاز نمود و عاشورایی که در کمتر از یک روز اتفاق افتاد پر از جلوه های ناب و آموزنده بود.

جلوه های زیادی در عاشورا می بینیم از جمله عزت، تقوا، کرامت، بصیرت، دشمن شناسی، صبر، گذشت و... که همه را نیز در دفاع مقدس مشاهده کردیم .

فرمانده ی سپاه فراشبند جریان فساد و ظلم، ناعدالتی و بی بصیرتی را در مقابل جریان عاشورایی خواند و گفت: عاشورا و دفاع مقدس درس هایی است برای بشریت و به گفته ی امام راحل همه ی اینها رفتنی هستند و ماندگاران تاریخ آنهایی بودند که پیرو حسین ابن علی(ع) بودند و صدامیان به گورستان پیوستند.

امام حسین(ع) به ما اموخت هرجا ظلم صورت گرفت باید انقلابی عمل کرد و قیام کنیم، کما اینکه امام راحل نیز این درس را به ما داد و باید از ارزشهای دینی دفاع کرد چرا اینکه همه ی روزهای ما باید مانند عاشورا باشد چون انقلاب ما برگرفته از این فرهنگ است و این را بارها جوانان ما در عرصه های مختلف دفاعی و فرهنگی ثابت کرده اند.

سرگرد عابدی دوره های سختی را که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته را بدون ولایت پذیری ممکن ندانست وگفت: در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم با اتحاد و وحدت و ولایت پذیری می توانیم خیلی چیزها را بدست آوریم و با اتکا به ایمان دشمن را از کشور خود خارج نمودیم.

وی افزود: در راس همه ی فتنه هایی که از ظهور انقلاب اسلامی سر راه این مرز وبوم بوجود آمد آمریکای جنایتکار قرار داشت و امروز نیز همه ی مردم و جوانان انقلابی کشور با همان تفکر و روحیه ی دفاع مقدس هوشیارانه مقابل دشمنان خواهند ایستاد، دشمنی که کمر همت بسته اسلام را ریشه کن کند و هدفش ایران نیست ومی خواهد هیچ مسلمانی در این کره ی خاکی وجود نداشته باشد و وضعیت نسل کشی امروز در میانمار، یمن، بحرین وسوریه همه و همه نشان از این تفکر شوم شیطان بزرگ دارد و ایران اسلامی افتخار این را دارد که به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب" علیه ظلم و فساد در هرنقطه از جهان موضعی شجاعانه از خود گرفته و نشان داده فرهنگ ما برگرفته از فرهنگ عاشوراست".

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند

این مقام مسئول گوش به فرمان ولایت فقیه بودن را لازمه ماندن در مسیر انقلاب خواند وگفت: در دنیایی که پر از فتنه و آشوب است با گوش به فرمان ولایت بودن و با تفکری بسیجی و انقلابی می شود بر تمامی مشکلات فایق آمد.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در این هفته در سطح شهرستان فراشبند گفت: برنامه های متنوعی برنامه ریزی شده که از 31 شهرویر ماه که آغاز هفته ی دفاع مقدس است تا 7  مهر ماه  توسط پایگاه های مقاومت، حوزه ها و ناحیه با همکاری ادارات و مردم عزیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های شاخص این هفته گفت: یادواره های شهدا ی نوجین و پایگاه مقاومت محمد رسول الله فراشبند، همایش بسیجیان در 31 شهرویور، رژه ی خودرویی، غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه وعلما، همایش بزرگ رزمندگان، نواختن زنگ مهر ومقاومت در مدارس و ... از نمونه برنامه های شاخص این هفته می باشد که جمعا بیش از 120 برنامه اجرا خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه گفت: انشاء الله که بتوانیم در راستای زنده نگه داشتن یاد وخاطره ی شهدا قدیم  برداشته و بصیرت افزایی مناسبی راجع دفاع مقدس داشته باشیم و از همه ی مردم و بسیجیان جهت حضور در این برنامه ها دعوت می کنیم.

منبع: نخل بیدار

انتهای پیام/

نظرات بینندگان