کد خبر: ۱۱۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت است/ باید صنایع را به سمت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم هدایت کنیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: باید تمام برنامه‌ریزی‌ها در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی باشد تا به اهداف بلند آن دست یابیم.

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت است/ باید صنایع را به سمت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم هدایت کنیمبه گزارش شیرازه، امروز پنجشنبه 30 شهریورماه در آیینی با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش‌های شاهپور قنبری، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تقدیر و احد فتوحی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

احد فتوحی در این آیین گفت: امیدوارم بتوانم تجربه بیش از 20 سال خدمت در سطح ملی را در استان فارس سرلوحه کار خود قرار دهم تا این استان در شاخص‌های مختلف به جایگاه والایی که قابلیت آن را دارد، برسد.

او ضمن اظهار افتخار و خرسندی برای خدمت در استان فارس گفت: در فارس تا کنون 61 شهرک و ناحیه صنعتی واگذار شده است که حدود 50 مورد آن غیرتقاضامحور است و باید عمده برنامه اصلی ما تقاضامحور کردن آن‌هاست.

کاهش قیمت تمام شده واگذاری زمین به صنعتگران

مدیرعامل سابق شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز با اشاره به عملکرد 17ماهه خود در تصدی خود در سمت مدیرعاملی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اظهار کرد: با تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و مدیریت ارشد استان در این مدت علاوه بر برطرف شدن مشکلات عمده زیرساختی در شهرک‌های صنعتی، گام‌های موثری در زمینه کاهش قیمت تمام شده واگذاری زمین به صنعتگران برداشته شد.

شاهپور قنبری از تامین گاز 7 شهرک صنعتی جدید و نیز افزایش ظرفیت 38 مگاواتی برق در شهرک‌های صنعتی استان در 17 ماه گذشته خبرداد و افزود: در این مدت همچنین 501 قرارداد سرمایه‌گذاری با صنعتگران منعقد و در قالب این قراردادها 71 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شد. همچنین در این مدت 307 واحد صنعتی، صنفی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی استان فارس به بهره‌برداری رسید.

در این نشست مسعود رضایی، نماینده مردم شیراز نیز خواستار برطرف کردن مسائل و مشکلات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی شد و اظهار کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود که با یک مدیریت یکپارچه شاهد تسریع در روند صدور مجوزها و ارائه خدمات برای فعالیت سرمایه‌گذاران باشیم. مجمع نمایندگان استان فارس آماده حمایت کامل از مدیرعامل جدید شرکت‌های صنعتی استان فارس برای برطرف کردن مشکلات موجود هستند.

در این آیین احد فتوحی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس معرفی و از خدمات 17 ماهه شاهپور قنبری مدیرعامل سابق این شرکت که به مسئولیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران منصوب شده است، قدردانی شد.

فتوحی متولد 1353 شهر شیراز و دارای مدرک مهندسی برق و الکترونیک، 23سال سابقه اجرایی و مدیریتی در وزارتخانه های جهاد کشاورزی (سازندگی) و صنعت، معدن و تجارت را در کارنامه دارد.

رئیس اداره پشتیبانی و تاسیسات وزارت جهاد کشاورزی از جمله مسئولیت های وی است و در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز به عنوان رئیس نظارت بر شهرک ها و نواحی صنعتی، مدیر نظارت و ارزیابی و مشاور معاون برنامه ریزی این سازمان فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان