کد خبر: ۱۱۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶

کمربندی خرامه راه اندازی شد

با تصمیم شورای شهر خرامه و همزمان با ایام محرم، مسیر موقت کمربندی خرامه جهت عبور و مرور خودروهای سنگین راه اندازی شد.

به گزارش شیرازه،  عدم وجود کمربندی شهر خرامه، طی یکی دو سال گذشته به عنوان معضلی در سطح این منطقه شناخته می شود چرا که در سال های اخیر با توجه به رشد تردد خودروهای سنگین، این مشکل بیشتر خودش را نشان داده است.

طی روزهای گذشته و با آغاز ماه محرم، شورای شهر تصمیم گرفته که مسیر کمربندی موقت خرامه را راه اندازی کند، تصمیمی که شایسته تقدیر بوده و امیدواریم این اقدام زمینه ساز راه اندازی کمربندی اصلی شهر شود.

سیدنورالدین ایزدی رییس شورای اسلامی شهر خرامه در این باره اظهار داشت: با تصمیم اعضای شورا و جهت سهولت در امر رفت و آمد در خیابان ابوالفضل(ع) مسیر کمربندی خرامه به صورت موقت راه اندازی شد.

وی افزود: این مسیر از خیابان روبروی بنیاد مسکن و از کنار پارک شهر راه اندازی شده و پس از عبور از کنار فنی و حرفه ای، به طرف بلوار غدیر رفته و تا خیابان طالقانی، خیابان باغ خان و بلوار کشاورز ادامه خواهد یافت.

ایزدی ادامه داد: این مسیر مقدمه ای برای راه اندازی کمربندی اصلی خواهد بود و پس از دهه اول محرم، خاک برداری و لوله گذاری در مسیر رودخانه امامزاده اسحاق(ع) انجام و امیدواریم هرچه زودتر این مسیر به صورت رسمی راه اندازی شود.

رییس شورای اسلامی شهر خرامه گفت: مردم شهر ما نسبت به عبور و مرور بیش از حد خودروهای سنگین در خیابان ابوالفضل(ع) اعتراض دارند، ما هم برنامه ای داریم کمربندی شهر طوری طراحی شود که هم عبور و مرورها کمتر شده و هم شهر از رونق نیفتد.

محسن مرادی رییس پلیس راهور خرامه اظهار داشت: کمربندی موقت خرامه جهت جلوگیری از تداخل عبور و مرور با هیئت ها راه اندازی شده و در آینده با احداث 2 پل روی رودخانه این مسیر تکمیل خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی این مسیر به پایان رسیده و علائم راهنمایی و رانندگی نیز نصب شده و از امشب مسیر عبور و مرور خودروهای سنگین از طرف کمربندی موقت خرامه انجام خواهد شد.

مرادی گفت: تردد همه خودروهای سنگین در سطح شهر ممنوع خواهد شد و طبق قانون فقط از ساعت 10 شب تا 6 صبح امکان تردد برای آنها وجود خواهد داشت.

حرف آخر: اکنون که حل شدن یکی از بزرگترین مشکلات شهری خرامه در لابلای تصمیمات و مصوبات جا گرفته، انتظار مردم این است که در روزهای آینده در بین چرخ دنده های مشکلات مالی قرار نگیرد و هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Mehr/1%20kamarbandi/1%20mehr%20%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C%201.jpg

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Mehr/1%20kamarbandi/1%20mehr%20%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C%202.jpg


منبع:صدای خرامه
برچسب ها: خرامه ، کمربندی ، فارس
نظرات بینندگان